با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان گردان رزمی، امنیتی امام حسین شهرستان ریگان راه اندازی شد.

 سردار نظری در حاشیه راه اندازی گردان گفت: امیدواریم گردان رزمی امنیتی امام حسین علیه السلام شهرستان ریگان خلا نبود گردان امام حسین (ع) لشکر همیشه پیروز ۴۱ ثارالله کرمان را تاحدودی پرکند.

او افزود: با توجه به شرایط خاص این شهرستان و تهدیداتی از سوی دشت سمسور، گردان رزمی امنیتی امام حسین علیه السلام را امروز در این شهرستان راه اندازی کردیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان هدف از راه اندازی این گردان را تامین امنیت و کمک به نیروی‌های نظامی و انتظامی این منطقه عنوان کرد.

سردار نظری با اشاره به اینکه به جهت عبور تعدادی افراد که مخل امنیت و تردد از این گلوگاه از ایرانشهر به سمت منطقه شرق استان را دارند، افزود: با راه اندازی این گردان، کمک ویژه‌ای به برقراری امنیت در این منطقه می شود.

سردار نظری عنوان کرد: یکی از اولویت‌های گردان امام حسین علیه السلام خدمات دهی و مردم یاری است.

او با بیان اینکه مهترین دستاورد این نظام همین مردم هستند، افزود: در همه عرصه‌ها بسیج و سپاه پای کار هستند. گردان رزمی امنیتی امام حسین  بیست و ششمین گردان در استان می‌باشد که امروز در ریگان راه اندازی شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان همچنین امروز با خانواده معظم شهیدان راوند از شهدای غواص وشهید میدانی از شهدای تشیع دیدار کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.