استاندار کردستان:

قهرمانی کردستان در لیگ برتر بسکتبال افتخار بزرگی است

اسماعیل زارعی کوشا گفت: قهرمانی بسکتبالیست های کردستانی در سوپرلیگ بانوان بسکتبال ایران با کمترین امکانات افتخار بزرگی است.

استاندار کردستان امروز در مراسم تجلیل از بانوان تیم تیروژ حیات کردستان که موفق به کسب قهرمانی در لیگ برتر بسکتبال ایران شدند اظهار داشت: قهرمانی بسکتبالیست های کردستانی در سوپرلیگ بانوان بسکتبال ایران با کمترین امکانات افتخار بزرگی است.

زارعی کوشا ضمن اشاره به زحمات اسپانسر مالی این تیم افزود: بانوان بلندقامت کردستانی با تحمل زحمات، مشقت و سختی‌های زیادی توانستند این جایگاه را کسب کنند و این افتخار دستاورد بزرگی برای استان بود که با حمایت مالی آن‌ها بخش خصوصی بدست آمده است.

او خاطرنشان کرد: باید فعالیت بخش خصوصی در زمینه حمایت از ورزش بیشتر شود تا با راه اندازی باشگاه‌های قوی ورزشی در هر فصل شاهد درخشش تیم‌های کردستانی در لیگ‌های مختلف کشور باشیم.

استاندار کردستان اذعان داشت: حفظ جایگاه قهرمانی شاید سخت‌تر از بدست آوردن آن جایگاه باشد و باید همه ما باهم در حفظ این دستاورد بزرگ بکوشیم.

زارعی کوشا با تاکید بر این موضوع که پیگیر ورود کارخانه‌های تولیدی و مجموعه‌هایی مانند پتروشیمی به حوزه حمایت از ورزش هستیم یادآورد شد: امیدواریم به زودی شاهد نتایج مثبت این پیگیری‌ها باشیم.

استاندار کردستان تصریح کرد: هنوز فرهنگ حمایت از ورزش در نزد بخش خصوصی استان جا نیفتاده است و لزوم کار بیشتر احساس می‌شود.

او در پایان ابراز امیدواری کرد که شاهد تکرار قهرمانی فرزندان کردستان در عرصه‌های بین المللی و آسیا باشیم و ورزشکاران کردستانی دارای این پتانسیل هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.