تشکیل کمیته سفر‌های نوروزی در گیلانغرب

فرماندار گیلانغرب با اشاره به تشکیل کمیته سفر‌های نوروزی از آمادگی این شهرستان برای سفر‌های نوروزی خبر داد.

وحید محمدی فرماندار گیلانغرب گفت : به منظور ایجاد تسهیلات لازم برای مهمانان نوروزی در گیلانغرب امسال ستاد سفر‌های نوروزی با ۱۰ کمیته اجرایی در شهرستان تشکیل شده و هر کمیته با انجام تدابیر و اقدام‌های لازم برای ایام نوروز آمادگی کامل دارند تا مهمانان نوروزی با خاطره‌ای ماندگار دیار گیلانغرب را ترک کنند.

وی افزود: با توجه به فروکش کردن تب ویروس کرونا امسال پیش بینی می‌شود که شاهد حضور شمار زیادی از مسافران و گردشگران نوروزی در شهرستان گیلانغرب باشیم.

فرماندار گیلانغرب تصریح کرد: مکان‌های اسکان، امکانات و تجهیزات رفاهی مناسب نیز در گیلانغرب در راستای پذیرایی از مسافران و مهمانان نوروزی تدارک دیده شده است.

محمدی ادامه داد: سه مدرسه با بیش از ۲۰ کلاس درس مجهز به امکانات مناسب برای اسکان مسافران نوروزی آماده شده و همچنین سیاه چادر‌های عرضه شیرینی و نان و محصولات و صنایع دستی محلی و بومی منطقه نیز در ورودی شهر گیلانغرب برای خدمات رسانی به گردشگران نوروزی برپا شده است.

وی اضافه کرد: اقدامات خدماتی مناسب در زمینه تجهیز راهدارخانه‌ها، رفع نقاط آسیب دیده راه‌های برون شهری و درون شهری، مرمت و لکه گیری خیابان‌ها و معابر و راه‌های مواصلاتی، خط کشی، نصب علائم، ساماندهی بوستان‌ها و فضای سبز و نصب بنر‌های خوشامدگویی و راهنمای مسافران انجام شده است.

فرماندار گیلانغرب از آمادگی مناطق عملیاتی و یادمان‌های مطلع الفجر و شهدای گمنام برای حضور کاروان‌های راهیان نور خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم تا میزبانان خوبی برای مهمانان و مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور باشیم.

محمدی با اشاره به تقارن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان بر حفظ شئونات ماه مبارک و خدمات رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی تاکید کرد و افزود: تمام کمیته‌ها پای کارند تا خدمات بهداشتی درمانی، امداد و نجات، راهداری، گردشگری، اسکان و برپایی نماز‌های یومیه در مساجد و آئین‌های افطار و پذیرایی را به بهترین نحو ممکن ارائه کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.