فرمانده سپاه، ولی عصر (عج) خوزستان گفت: در راستای اقتصاد مقاومتی و برای حمایت از مشاغل خرد و خانگی نمایشگاه بسیج سازندگی سپاه برپا شده تا کارآفرینان تولیدات خود را در رقابت با بازار قرار دهند و مورد حمایت قرارگیرند.

سردار شاهوار پور گفت: نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی برای تشویق کارگاه‌های خانگی و مشاغلی که مغفول مانده و‌باید به جامعه معرفی شوند صورت گرفته است.

او می‌گوید: در راستای اقدامات اقتصاد مقاومتی و عمل به فرامین مقام معظم رهبری مدظله العالی بسیج سازندگی تلاش کرده تا کارآفرینان بتوانند تولیدات مناسبی در رقابت با بازار داشته باشند.

به گفته او برای تقویت کارگاه ها‌ی مشاغل خرد و خانگی و ماندگاری تولیدات این افراد، نمایشگاهی در نمایشگاه بین المللی اهواز برپا شده که انواع اقسام تولیدات انواع لباس، گل و گیاه، صنایع تزیینی با نقش و نگار‌هایی که هنرمندان ما ساخته اند به نمایش عموم گذاشته شده است.

فرمانده سپاه حضرت، ولی عصر (عج) خوزستان گفت: هنر هنرمندانه و زیبایی را می‌توان در بطن آثار این تولید کنندگان دید، اگر ریز در جزییات کار‌های نمایشگاه بشویم کار‌هایی که با حس هنرمندانه تولید کردند و به زیبایی‌های این هنر پی می‌بریم که یک کار بومی و هنر دستی خوب در خانه تهیه کرده اند.

او گفت: از نمایشگاه استقبال شده، ولی نیاز به توجه بیشتر است مردم ببینند خرید کنند و تشویق کنند که کار‌های خانگی توسعه پیدا کنند، کار‌های خانگی هم می‌تواند تولید درآمد کند هم میتواند اشتغال خوبی برای خانواده‌ها داشته باشد.

به گفته این مقام مسئول با پشتیبانی‌هایی که باید صورت بگیرد، همه دستگاه‌ها باید پای کار باشند در سال پیش رو کار به صورت گسترده‌تر با تبلیغات بیشتر با کمک صداوسیما، فضای مجازی و همه کسانی که اعتقاد به حمایت از کار‌های خانگی و تولیدکنندگان کوچک دارند انجام شود که این مشاغل پایدار شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.