حسینی کارنامی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران گفت: ۸۷ اکیپ با حضور ۲۵۶ نفر از نیروهای عملیاتی ستاد و امورهای ۱۸ گانه در ایام نوروز آماده ارائه خدمات ۲۴ ساعته به مردم برای تامین برق پایدار است.
او با اشاره به غیرحضوری بودن خدمات این شرکت در ایام نوروز، افزود: مشترکین با نصب اپلیکیشن "برق من"میتوانند از خدمات غیرحضوری شامل ثبت خاموشی، اعلام مشکل روشنایی معابر، رفع خطراز تاسیسات مخاطره آمیز، رفع مشکل ولتاژ شبکه برق و سایر موارد بدون حضور درشرکت، آنرا ثبت، درخواست و پیگیری کنند.
حسینی کارنامی به خدمات مرکز دیسپاچینگ وفوریتهای برق مازندران با شماره ۱۲۱ اشاره کرد و گفت: با توجه به حوزه خدمت رسانی این شرکت از شهرستانهای گلوگاه تا آمل و فریدونکنار، شهروندان میتوانند در صورت وقوع مشکلات ناشی از قطع برق، اتصالی خطوط بـرق رسانی وهرگونه حادثه ایجاد شده به تاسیسات شبکه برق موارد را به شماره تلفن ۱۲۱ اطلاع دهند تاهمکاران این شرکت در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکل اقدام کنند.