کارشناس هواشناسی قزوین گفت: سامانه بارشی از بعدازظهر امروز تمامی استان را فرا می‌گیرد.

مهدی آخوندی کارشناس هواشناسی گفت: براساس مدل‌های هواشناسی و تصاویر ماهواره ای، از بعدازظهر امروز با ورود امواج ناپایدار به سطح منطقه، ابتدا افزایش ابر و برای امشب و فردا نیز در پاره‌ای از مناطق رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی تاکید کرد: از اواخر وقت فردا با نزدیک شدن یک سامانه بارشی دیگر که تا چهارشنبه هفته جاری در استان مستقر خواهد ماند، در برخی ساعات شاهد بارش باران با احتمال رعد و برق و وزش باد‌های لحظه خواهیم بود.

به گفته وی، از بعدازظهر سه شنبه نیز با توجه به کاهش میزان دما، بارش‌ها در مناطق مرتفع استان به صورت برف پیش بینی می‌شود.

آخوندی یادآور شد: با توجه به اینکه در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه بارش‌ها در برخی مناطق استان از شدت بیشتری برخوردار بوده و ممکن است بارش برف را نیز در مناطق کوهستانی و سردسیر داشته باشیم به همین جهت این اداره کل هشدار سطح نارنجی را امروز صادر کرد.

وی ادامه داد: در شبانه روز گذشته آوج با صفر و بویین زهرا با ۲۱ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان بودند و دمای هوای قزوین نیز طی این مدت ۶ تا ۲۰ درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار