استاندار خراسان رضوی گفت: ایمنی، سلامت و حفظ جان زائران مهمترین هدف ستاد اجرایی خدمات سفر استان است.

یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در نشست شورای راهبردی پیشگیری از تصادفات جاده‌ای سبزوار گفت: باید از هر اقدامی که زمینه کاهش سوانح جاده‌ای را فراهم می‌نماید، استقبال و استفاده کرد.

او افزود: کاهش رخداد‌های جاده‌ای نیاز به راه اندازی نقاط مختلفی از جمله ایستگاه‌های ساده بین راهی دارد که باعث جلب توجه زائران و مسافران شود و در آن برخی خدمات اولیه به آن‌ها قابل ارائه باشد.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: قرارگاه راهبردی پیشگیری از تصادفات برای هماهنگی، کنترل اوضاع و اطمینان از اجرای ماموریت‌ها باید همه روزه در سطح شهرستان‌های این استان با حضور فرمانداران، بخشداران، دهیاران و دستگاه‌های اجرایی مرتبط تشکیل شود.

نظری بیان کرد: این قرارگاه روزانه اوضاع و احوال شهرستان‌ها را رصد می‌کند و در مرکز استان نیز وقایع رخ داده بلافاصله تجزیه و تحلیل شده و برای کاهش رخداد‌های ناگوار چاره جویی شود.

استاندار خراسان رضوی در بازدید هوایی از راه‌های ارتباطی سطح خراسان رضوی به ویژه جاده ارتباطی غرب این استان، با ارزیابی میزان آمادگی مراکز خدمت رسانی به زائران و مسافران نوروزی، در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته در این حوزه قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.