مسئول کمیته برگزاری مسابقات گفت: مسابقات اسنوکر رده سنی آزاد خراسان رضوی به پایان رسید.

اثنی عشری مسئول کمیته برگزاری مسابقات گفت:  ۱۱۰ بازیکن اسنوکر از شهر‌های مشهد، نیشابور، تربت حیدریه، بردسکن، خلیل آباد، کاشمر، قوچان، درگز و بجنورد به میزبانی باشگاه بیلیارد سفیر مشهد به مدت ۷ روز در جدول حذفی به رقابت پرداختند

او افزود: در دیدار پایانی این مسابقات احسان بذرافشان با ارایه یک بازی زیبا و منطقی توانست از سد جواد ابراهیمی بگذرد و قهرمان شود.

مسئول کمیته برگزاری مسابقات ادامه داد: در دیدار رده بندی نیز محمدرضا نصرتی با پیروزی در برابر مجتبی شیخی به مقام سوم رسید.

اثنی عشری بیان کرد: برای ایجاد انگیزه و پشتوانه سازی تصمیم گرفتیم از بین شرکت کنندگان شهرستانی یک بازیکن و همچنین از بین بازیکنان زیر ۲۱ سال که از لحاظ فنی از دیگران برتری دارد طبق نظر کمیته برگزاری تجلیل شد.

او تصریح کرد: در همین زمینه محمد معین گیوه چی به عنوان فنی‌ترین بازیکن زیر ۲۱ سال، سید ابوالفضل آرامش از کاشمر به عنوان فنی‌ترین بازیکن شهرستانی و رسول حسین زاده به عنوان فنی‌ترین بازیکن مسابقات انتخاب شدند.

اثنی عشری تاکید کرد: از نفرات برتر با حضور جناب آقای نور محمدی سرپرست هیات بولینگ و بیلیارد استان و اعضای کمیته داوران و کمیته برگزاری با اهدای مدال و حکم قهرمانی و جوایز نقدی تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.