اعلام برنامه‌های تفریحی و ورزشی برای تهرانی‌ها در نوروز و رمضان

مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تهران از برگزاری ویژه برنامه‌های متنوع تفریحی ورزشی به مناسبت نوروز ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: شهروندان تهرانی را در تمام ایام با برنامه های تفریحی و ورزشی همراهی می‌کنیم.

 اوجاقی در آستانه‌ سال جدید از برگزاری جشنواره‌ها و برنامه‌های متنوع ورزشی و تفریحی برای عموم شهروندان تهرانی، به عنوان گامی موثر در راستای ایجاد فرصت‌های برابر یاد کرد و افزود: ما برای تمام اقشار و سلایق، برنامه داریم.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران افزود: در این راستا، دو جشنواره تفریحی-ورزشی در برج میلاد و بوستان ملت، پیش بینی شده که طی آن، بازی‌های مختلف از جمله راپل، بازی‌های بادی، تیراندازی با کمان، تیراندازی با تپانچه و تفنگ بادی، زیپ لاین، پرش آزاد، فوتبال‌دستی، دارت، ایرهاکی، پینگ پنگ و ... در اختیار شهروندان حاضر قرار می‌گیرد.

به گفته اوجاقی، این برنامه‌ها در برج میلاد، از دوم فروردین و در بوستان ملت، از سوم فروردین ماه سال آتی آغاز و در هر دو مکان، تا عید سعید فطر ادامه خواهد داشت.

برپایی کاروان تفریحی- ورزشی نیز از دیگر برنامه‌های نوروز سال ۱۴۰۲ است که افتتاحیه آن، روز جمعه ۲۶ اسفند ماه در میدان ولیعصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) انجام شد و تا ۲ فرودین ماه سال آتی، ادامه خواهد یافت.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران با اشاره به برنامه یاد شده، افزود: این کاروان سال گذشته نیز برگزار و با استقبال خوب شهروندان تهرانی همراه بود و به همین دلیل در دستور کار نوروز سال آینده نیز قرار گرفت.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود، به ارائه خدمات ورزشی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در مجموعه‌های تحت پوشش سازمان متبوع خود پرداخت و خاطرنشان کرد: از پنجم تا ۱۱ فروردین ماه، ۱۷ مجموعه آبی(استخر) به ارائه خدمات می پردازند و این روند از ۱۲ فروردین تا دوم اردیبشهت ماه سال آتی، در ۵۴ مجموعه آبی ادامه خواهد داشت.

برچسب ها: ورزش ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار