بیش از ۱۵ میلیون مسافر در حال حاضر در مازندران حضور دارند.

روح‌الله سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در آیین افتتاح ستاد نوروزی شهرستان بابلسر، گفت: جمعیت مازندران حدود سه و نیم میلیون نفر است، اما در حال حاضر بیش از ۱۵ میلیون مسافر در استان حضور دارند.

او با بیان اینکه شرایط مطلوب و آمادگی کامل برای استقبال از نوروز ۱۴۰۲ و میزبانی شایسته از گردشگران داریم، افزود: هیچ مسافری در مازندران نباید بدون سرپنا باشد

سلگی گفت:تمامی دستگاه‌ها از هلال احمر و شهرداری‌ها گرفته تا فرمانداری‌ها، دانشگاه‌های علوم پزشکی، مراکز بهداشتی و درمانی و داروخانه‌ها در آماده باش کامل هستند و استان در شرایط خوبی برای نوروز ۱۴۰۲ قرار دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران افزود:همین امروز بیش از ۱۱۰۰ تُن گوشت و مرغ، بیش از ۲۵۰ تن پرتقال و ۳۰۰ تن سیب در استان توزیع شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۰:۲۱ ۰۱ فروردين ۱۴۰۲
بیچاره طبیعت مازندران که اکثریت مسافران هیچ رعایتی در نظافت و نگهداری را رعایت ولی خواهشا رعایت کنید مازندران هم مانند زادگاه ما هست. خدا شاهد هست حداقل ۸ سالی هست که شمال کشور نرفتم هم جا نداریم و هم حوصله سفر. ولی در تلوزیون دیدم مسافران نظافت را رعایت نمیکنند. مواظب زندگیمون باشیم همین جور که از زیبایی مازندران لذت میبریم به محیط اطاف ضرر نزنیم. متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۲۹ اسفند ۱۴۰۱
یه دروغ بگید که بگنجه.!؟
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۸:۲۲ ۲۹ اسفند ۱۴۰۱
عید همگی مبارک
انشا ا... همه ملت ایران خوششان باشه // خواهشا با احتیات برانید