سردار رادان:

امنیت را از بزرگراهها به کوچه ها می‌بریم/ نصب ۲۰ هزار دوربین روی البسه ماموران در ۱۴۰۲

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی گفت: به مردم قول می دهیم که امنیت را از بزرگراهها به کوچه ها برده و آرامش آنان را بر آرامش خود ترجیح خواهیم داد.

سردار احمدرضا رادان روز سه شنبه در رزمایش نوروزی ۱۴۰۲ فرماندهی انتظامی کل کشور ضمن تبریک فرارسیدن سال نو از زحمت های همکاران پلیس در تمامی تخصص ها قدردانی کرد و افزود: پلیس مقتدر و حرفه ای در حال شکل گیری است.

وی شکل گیری پلیس حرفه ای را یک نیاز برای جامعه امروز دانست و افزود: تا بر بحث های خود ماموریت درست پیدا کرده و به آن درایت پاسخ داده و هوشمندانه رفتار کند.

فرمانده انتظامی کشور خطاب به همکارانش در نیروهای انتظامی گفت: ما و شما به مردم کشور قول داده ایم تا آرامش و استراحت خودمان را تقدیم به آرامش و اسایش مردم کنیم.

وی درباره نصب دوربین بر روی لباس نیروهای پلیس، گفت: قطعا امکان اینکه دوربین روی لباس همه ماموران ما نصب شود، وجود ندارد. زیرا هنوز به این امکان نرسیده‌ایم، اما من قول می‌دهم که هر آنچه که دوربین البسه است، فعال و برخط باشند تا هم بتوانیم با حضور مامور، محیط را شناسایی کنیم و هم رفتار مردم و ماموران را بتوانیم تجزیه و تحلیل کرده تا اگر فرآیند یا رفتاری از هر دو طرف باید اصلاح شود، آن را در زمان خودش بتوانیم اصلاح کنیم.

رادان ادامه داد: برنامه ما این است که بتوانیم بالغ بر ۲۰ هزار دوربین البسه در سال ۱۴۰۲ برای پرسنل‌مان آماده، تجهیز و استفاده کنیم که عدد نسبتا خوبی است و می‌تواند تا حدودی ماموریت ما را پاسخ دهد.

وی درباره جزییات رزمایش نوروزی در کل کشور نیز گفت: در کل کشور بالغ بر ۲۵۰ هزار نیرو به‌کارگیری شده که بتوانند در حوزه‌های جاده و شهر یعنی در حوزه راهنمایی و رانندگی، در حوزه کنترل بهتر مرزها برای تامین امنیت آن‌ها و در حوزه انتظامی که به طور خاص برای مقابله با سرقت است، ماموریت‌شان را انجام دهند. در تهران بزرگ هم این عدد نزدیک به ۲۵ هزار نیرو است.

سردار رادان تاکید کرد: باید چشمانی بیدار باشد تا چشمانی در آسایش باشد. امسال نوروز با تقارن ماه مبارک رمضان غیر سال نو دل ها را از نور پربرکت خواهد کرد تا با تدبیر دولت مردان بتوانند حال بهتری را به مردم بدهیم.

به گفته او، امروز با تقسیم ماموریت های خود ۲۵هزار نیرو و تمام فرماندهی شرق و غرب در خدمت امنیت و آرامش مردم قرار گرفته است.

وی به حضور ۲۵۰۰ گشت انتظامی برای آنانی که میخواهند برای مردم مشکل ایجاد کنند، اشاره کرد و گفت: برخورد با مخلان امنیت و آسایش مردم قاطع و بدون اغماض خواهد بود.

فرمانده انتظامی کشور تاکید کرد: امنیت را از بزرگراهها به سمت کوچه ها برده تا مردم آرامش بیشتری را تجربه کنند.

تامین امنیت تهران با ۱۰۰ درصد توان پلیس در نوروز ۱۴۰۲

سردار عباسعلی محمدیان در رزمایش طرح نوروزی پلیس که صبح امروز در میدان آزادی برگزار شد، گفت: طرح ویژه نوروز به عنوان نوروزی متفاوت از ابتدای اسفند ماه ۱۴۰۱ با پوشش مکان‌های تجاری و افزایش امنیت شهروندان در حوزه‌های مراکز خرید و همچنین منازل آغاز شد. در مراحل مختلف طرح اجرا و ماموریت‌ها اجرا شد.  

وی افزود: مرحله دیگری از اجرای رزمایش را از امروز و با ۱۰۰ درصد توان انتظامی تهران بزرگ، غرب و شرق در سطح استان تهران آغاز می‌کنیم. نوروز متفاوتی که رییس پلیس کشور وعده آن را داده بودند، با افزایش توانی که در مجموعه یگان‌های عملیاتی اعم از ستاد فراجا، یگان‌های ویژه فراجا و همچنین یگان ویژه تهران بزرگ انجام شد، در اسفند ماهی که پشت سر گذاشتیم، آثار خودش را برجای گذاشت.

محمدیان ادامه داد: آنچه که امروز به مردم تهران قول می‌دهیم، این است که بدون دغدغه ایام نوروز را سپری کرده و بدانند که همه خدمت‌گزاران‌شان در انتظامی تهران بزرگ و فرماندهی شرق و غرب، حضور دارند و امنیت را برقرار می‌کنند.

وی همچنین گفت: مجموعه حفاظت اطلاعات و عقیدنی سیاسی هم در طول ماموریت‌های اسفند ماه و همچنین برای نوروز، همه توان‌شان را در راستای تامین امنیت به کار گرفتند و ان‌شاءالله که موضوع متفاوت نوروز امسال، امنیت بیشتر برای همه شهروندان باشد.

امنیت بیشتر موضوع متفاوت امسال استان تهران است

در این مراسم همچنین علیرضا فخاری استاندار تهران هم گفت: طرح پوشش انتظامی مکان‌های تجاری و مراکز خرید در مراحل مختلف اجرای طرح نوروزی صورت گرفت. همچنین در پایان سال شاهد ترافیک زیادی بودیم که خوشبختانه با موفقیت طرح را اجرا کردیم.

فخاری افزود: مرحله دیگری از رزمایش را امروز در محضر فرماندهی کل فراجا انجام می‌دهیم. ما صد درصد توان و ظرفیت استان تهران را داریم و همان پلیس که شما وعده داده بودید خوشبختانه در اسفند ماه که پشت سر گذاشتیم آثار خود را بر جا گذاشت. اما آنچه امروز به مردم استان تهران و به فرماندهی فراجا قولش را می‌دهیم این است که بدون دغدغه نوروز را سپری خواهند کرد. همه خدمتگزاران در پلیس استان تهران امنیت را برقرار خواهند کرد.

استاندار تهران گفت: موضوع متفاوت امسال امنیت بیشتر برای همه شهروندان خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۱ ۰۳ فروردين ۱۴۰۲
درود بر مردان خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۰۲ فروردين ۱۴۰۲
لطف کنید جلوی بی حجابی را بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۰۲ فروردين ۱۴۰۲
یه سری از مردم هنوز به بلوغ نرسیدن،هرچقدر هم دولتمردان کار کنن باز هم ناشکر و ناسپاس هستن
درود بر ایرانی باغیرت و با شرف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۱ ۰۲ فروردين ۱۴۰۲
جلوی برهنگی را بگیرید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۵ ۰۲ فروردين ۱۴۰۲
فقط و فقط جلوی این لات و اراذل اوباش رو بگیرید که آرامش رو از مردم گرفتن و تواین اغتشاشات هم سنگ تموم گذاشتن و اقدام به زور گیری میکنند (سردار عزیر یک ملت پشت شماهستن شما با اقتدار بلو جلو یا علی ممد)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۳ ۰۳ فروردين ۱۴۰۲
یا علی ممد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۰۱ فروردين ۱۴۰۲
سلام موفق وسلامت باشید لطفا درمورد معیشت و همسان سازی حقوق بازنشستگان هم رسیدگی وپی گیری شود .باتشکر.
Germany
ناشناس
۲۲:۲۲ ۰۱ فروردين ۱۴۰۲
توی ادارات دولتی هم باید توی اتاق هاش دوربین باشه!
بیشتر قرارملاقات ها باید با وقت قبلی باشه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۰۱ فروردين ۱۴۰۲
کوچه ها زیاد تنگ هستند،امتیت شما توش جا نمیشه.....
خخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۰۲ فروردين ۱۴۰۲
دوربین اندازہ عدس جا میدن توش تو نگران نباش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۸ ۰۳ فروردين ۱۴۰۲
دورببن اندازہ عدس جا میدن کہ امنیتم تو کوچہ تون جا بشہ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۰۱ فروردين ۱۴۰۲
موتور ما رو امدن تو پارکینگ بردن ملت گشنه هستند گشنه فقر فساد بیداد میکند بس کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۰۱ فروردين ۱۴۰۲
امنیت مردمی چه جوک خنده داری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۰ ۰۳ فروردين ۱۴۰۲
برای کسانی کہ قوانین رو رعایت نمی کنن و با جرم و جنایت نون در می یارن جوک ولی برای مردمی کہ صبح تا شب با سختی پی نون حلال ھستن یعنی امنیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۰۱ فروردين ۱۴۰۲
روح ۶۸ شهید انتظامی سال ۱۴۰۱ قرین رحمت الهی
پلیس تقریباً هر پنج روز یک شهید تقدیم انقلاب و مردم عزیز و شریف ایران کرده است
امنیت_اتفاقی_نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۶ ۰۱ فروردين ۱۴۰۲
زنده باد سردار رادان عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۰۱ فروردين ۱۴۰۲
یخرده جاده بساز که کرونا تصادف بودجه نبلعد وجان ملت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۲ ۰۳ فروردين ۱۴۰۲
کلا اشتباہ زدی
مطالبہ جادہ رو ببر پیش مسئولش بہ پلیس ارتباطی ندارہ
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۵۳ ۰۱ فروردين ۱۴۰۲
پلیس باید اول خود را شدید اصلاح کند و نصب دوربین یک کار بسیار مناسب می باشد . باید به شدت با پلیسی که دوربین را دست کاری کند برخورد کند و با تقویت بخش بازرسی پلیس اصلاح را از درون شروع کند . امید است سردار رادان این کارها را انجام دهد و پلیس در قلب مردم مقتدر کند و گر نه ظاهر هیچ فایده ای ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۰۱ فروردين ۱۴۰۲
نه من و نه هیچ مامور دیگری آرامش و استراحتمون را نه می‌خواهیم و نه میتونیم تقدیم کسی کنیم.
کار باید علمی و منطقی باشه. با حرف زدن و لاف زدن و فشار اگر هم امنیتی بوجود بیاد گذراست. پس بجای الدرم قلدرم فکر درستی برای امنیت مردم و به کارگیری درست و اصولی نیرو و ابزارتون بکنید.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۴۵ ۰۱ فروردين ۱۴۰۲
حفظ امنیت وظیفه نیروی انتظامی است و همین انتظار را داریم که با اقتدار و همچنین احترام و اگر طرف نفهم و شرور بود با زور و قدرت و صلابت ،امنیت مردم را برقرار نماید.

و تشکر از این نیروهای خدوم به ملت و مردم هم وظیفه ماست
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۶:۲۶ ۰۱ فروردين ۱۴۰۲
سردار رادان با سلام حقوق اسفند خانواده شهدا تا این لحظه پرداخت نشده . دستور پیگیری صادر کنید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۰۱ فروردين ۱۴۰۲
این نوع امنیت مثل چاقوی دولبه هست.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۰۱ فروردين ۱۴۰۲
دمت گرم سردار
اراذل و اوباش باید در بند باشن نه تو شهر
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۲۳ ۰۱ فروردين ۱۴۰۲
کلاه را بگذار بالا مردم در شهرستان نمی توانند خانه خود را با خیال راحت ترک کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۰۲ فروردين ۱۴۰۲
مطمعنا این ارازل از پلیس که نیستند از مردم همون شهرستان هستند که خیلی راحت چون در شهرستان اکثرا همدیگه رو میشناسن گزارش بدید و امنیتتون رو تامین کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۰۱ فروردين ۱۴۰۲
پلیس ما بایدمثل هشدار کبری ۱۱ عمل نماید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۰۱ فروردين ۱۴۰۲
امیدوارم باحضور سردار رادان آرامش به پایتخت برگردد.خونه بنده را سه سال سرقت کردن ودرآگاهی پرونده دارم دریغ از یه تماس وپیگیری. از ایشان می خوام به سرقت‌های که انجام شده رسیدگی ماموران زبده دراین زمینه بگذارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۰۱ فروردين ۱۴۰۲
زبونمون مو درآورد از بس گفتیم دوربین بذارید، خدارو شکر حداقل نظامی ها از نظرات مردم بهره میبرند اقتصاد دان هامون که اشتباه دولت های قبل تکرار میکنن اصلا گوش نمیکنن به حرف بقیه.
Iran (Islamic Republic of)
داور
۱۴:۰۸ ۰۱ فروردين ۱۴۰۲
اگه تمام پلیس ها دوربین داشته باشن رای دادگاه تمامی قضات با عدالت خواهد بود چون دوربین قانون مدرک محکمه پسند به علم قاضی خواهد بود الان در هر شکایتی شاهد نباشه مرحله دوم دوربین وفیلم و صورت جلسه کلانتری ملاک است که این دوربین های البسه خیلی کمک خواهد کرد من به همه مردم قول میدم حق هیشکی دیگه پایمال نخواهد شد با این دوربین که لحظه ای ضبط میشه
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۴:۰۴ ۰۱ فروردين ۱۴۰۲
این کار قابل تحسینه در هرکشوری قانون باشه وجدی باشه جرم ازمیلیون به ۱۰۰ کاهش پیدا میکنه هم برای جامعه خوب میشه هم هزینه دولت ها کم میشه آسایش به خانه ها میاد بیماری های اعصاب کم میشه اعتیاد طلاق کم میشه کلا زنجیر وار وصله فقط اگه قانون محکم داشته باشیم در کره شمالی حتی مسئول حق کوچک ترین اشتباه نداره و جرم کمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۰۱ فروردين ۱۴۰۲
یعنی توی کوچه ها دیگه دزدی و جنایت نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۰۱ فروردين ۱۴۰۲
سلام برادر رزمنده جناب رادان
از ابتدای اغتشاشات با گزارش به سازمان‌های امنیتی، مبنی بر اشعاره‌ای هنجارشکنانه، ضد دینی، سیاسی، ضد مقامات عالی و متعالی نظام و...
گزارش داده ایم.
متأسفانه هیچ اقدامی نشده!!!
ضد انقلاب ها، منافقین، سلطنت طلب ها، جدایی طلبان و...
صدایشان بلند تر شده است!!!
و به سینه سوختگان انقلاب و نظام،، دهن کجی می‌کنند!!!
اگر اقدامی نمی فرمایید!
خود همانند سال‌های اوائل انقلاب که در کردستان حماسه ها آفریدیم،،، حماسه 2 را کلید بزنیم.
به احترام قانون تابحال صبوری کرده ایم.
آدرس ضد انقلاب ها و...
در کرج است.
12 دستگاه که حیات خلوت... شده است!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۰۱ فروردين ۱۴۰۲
امنیت خخخخخ کدام امنیت خخخخ کوچه خخخخخ بروبابا کجائی خخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۰۱ فروردين ۱۴۰۲
یه فکری به حال این شوتی های از خدا بی خبر بکنید، بخدا امنیت و آرامش رو از جاده ها گرفتن، هیچکس هم کاری باهاشون نداره، نه پلیس راهنمایی رانندگی نه پلیس انتظامی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۰۱ فروردين ۱۴۰۲
درود بر سردار رادان
درود بر فراجا
سال نو مبارک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۰۱ فروردين ۱۴۰۲
اول به فکر معیشت پرسنلت باش که کمتر از کارگر حقوقشونه
بعد جونشونم کف دسته
Iran (Islamic Republic of)
شیطان محض
۱۲:۴۵ ۰۱ فروردين ۱۴۰۲
عع عع عع عع مهندس ،! چرا بنزین تموم شد !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۰۱ فروردين ۱۴۰۲
امنیت؟!!!!!!
هخخخخخخخه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۰۱ فروردين ۱۴۰۲
درود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۰۱ فروردين ۱۴۰۲
جلو بی حجابی بگیر به اپیکیشن تپسی اسنپ بگید تو برنامشون بنویسن مسافر بی حجاب سوار نکنید اینم نمی تونید این دو اپیکیشن درمورد بی حجاب بودن اصلا توضیح واضحی نمیده بی حیایی بی ایمانی می اورد اتش جهنم گناه بی برکتی مملکت شیعه خجالت داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۸ ۰۳ فروردين ۱۴۰۲
حجاب ھم کارچند دستگاہ در کشور نہ فقط پلیس
ھمہ گی باید ھماھنگ عمل کنن تا پلیس ھم بتونہ کاری انجام بدہ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۰۱ فروردين ۱۴۰۲
از کوچه‌ها بیارش توی حیاط مردم دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۰۱ فروردين ۱۴۰۲
بزرگراه امنیت نمی خواهد
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۱:۳۶ ۰۱ فروردين ۱۴۰۲
هزاران درود و آفرین و آرزوی تندرستی برای سردار رادان عزیز و همکاران بزرگوارشان در نیروی انتظامی جان بر کف و حافظ آرامش دین و امنیت کشورمان
آخرین اخبار