ضرورت تسهیل دسترسی مردم به مراکز توزیع کالا‌های اساسی

دادستان مرکز خوزستان گفت: امکان دسترسی مردم به مراکز توزیع کالا‌های اساسی بخصوص در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، تسهیل شود.

صادق جعفری چگینی گفت: به منظور آمادگی ورود به عید نوروز در راستای صیانت از حقوق عامه و پیشگیری از حوادث باید شرایط لازم در اهواز فراهم شود.

او می‌گوید: باید توزیع بیشتر گوشت و مرغ با نرخ دولتی، نظارت بیشتر بر مراکز فروش، رفع مشکلات صنفی کسبه، تسهیل دسترسی مردم به مراکز توزیع دولتی از سوی دستگاه‌های مربوطه انجام شود.

دادستان مرکز خوزستان گفت: استقرار اکیپ‌های امدادی و انتظامی در مراکز اقامتی و پارک‌های محوری، نصب بنر به منظور اعلام آدرس مراکز اقامتی، افزایش روشنایی معابر مهم و پرتردد به منظور کاهش تصادف رانندگی، فضاسازی فرهنگی و معنوی به منظور گفتمان عفاف و حجاب، راه اندازی بوستان‌های تعطیل، فعال سازی گشت‌های امر به معروف دارای مجوز قانونی در مراکز اقامتی و همچنین خرید باید انجام شود.

به گفته او دادستانی به عنوان یکی از ارکان حاکمیتی با تاسی از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی و سیاست‌های کلان رییس قوه قضاییه همواره در کنار مردم بوده و با هم افزایی ظرفیت‌های دستگاه‌های مختلف به دنبال امنیت، آسایش و رفاه بیشتر همه شهروندان می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار