ظرفیت ٩٠ درصد مراکز اقامتی لرستان تکمیل ‌شد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد مراکز اقامتی استان تکمیل ظرفیت شده که نشان از انتخاب لرستان به عنوان یکی از مقاصد اصلی سفر‌های نوروزی دارد.

 عطا حسن‌پور مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از اقامت ۳۳ هزار ۷۸۷ نفر در مراکز اقامتی استان از شروع سفر‌های نوروزی تاکنون خبر داد و گفت: از این تعداد نفر اقامت ۸ هزار و ۸۲ نفر در هتل اقامت داشته‌اند.

او افزود: همچنین ۲ هزار ۸۴۴ نفر در مهمان‌پذیرها، ۳۴ نفر در هتل آپارتمان و یک‌هزار و ۵۷۳ نفر نیز در اقامتگاه‌های بوم‌گردی اقامت داشته‌اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان در خصوص دیگر مراکز اقامتی نیز ادامه داد: اقامت در طرح خانه مسافر نیز شامل ۴ هزار و ۶۰۷ نفر و مجموع اقامتگاه‌های موقت مسافران نوروزی نیز شامل ۲ هزار و ۲۰۰ نفر بوده است.

حسن‌پور اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد مراکز اقامتی استان تکمیل ظرفیت شده که نشان از انتخاب لرستان به عنوان یکی از مقاصد اصلی سفر‌های نوروزی دارد.

او همچنین قلعه فلک‌الافلاک را پربازدیدترین جاذبه لرستان برشمرد و گفت: روز گذشته ۲ هزار و ۸۷۶ نفر از این اثر ارزشمند بازدید کردند.

 

برچسب ها: میراث فرهنگی ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.