هنوز ۳ ماه از افزایش قیمت بلیت شناور‌های مسافری بندرعباس به قشم و هرمز و بالعکس نگذشته که دوباره قیمت بلیت‌ها افزایش و از ۸۹ هزار تومان به ۱۰۵ هزار تومان افزایش یافت.

، میانه دی ماه ۱۴۰۱ بلیت شناور‌های مسافری مسیر بندرعباس به قشم و هرمز و بالعکس از ۶۵ هزار تومان به ۸۹ هزار تومان افزایش یافت و گلایه‌های زیادی بخصوص برای جزیره نشینان به دنبال داشت به طوری که اگر چه یک سفر در هفته ۴۹ هزار تومانی برای قشموندان در نظر گرفته شده بود، اما قشمی‌ها نیاز به سفر‌های بیشتری به بندرعباس برای انجام امور خود دارند.

از ابتدای  فروردین ۱۴۰۲ نرخ بلیت شناور‌های مسافری مسیر بندرعباس به قشم و بندرعباس به هرمز و بالعکس به ۱۰۵ هزار تومان افزایش یافته است و مسافرانی که می‌خواهند راهی جزیره شوند باید نفری ۱۰۵ هزار تومان بپردازند.

این افزایش قیمت در حالی است که کیفیت حمل مسافر با شناور‌های مسافری بدلیل فرسوده شدن تدریجی این ناوگان، کاهش یافته و صندلی شناور‌ها کیفیت مناسبی ندارد.

برای قشموندان یک بار سفر هفتگی ۴۹ هزار تومانی در این طرح در نظر گرفته شده است.

برای اهالی هرمز نیز نرخ بلیت ۱۹ هزار تومانی در نظر گرفته شده است. هزینه تردد اتباع و گردشگران خارجی نیز ۵ دلار است.

همچنین اعلام شده که این نرخ گذاری برای اول تا ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۲ است و درباره تداوم و یا بازگشت نرخ بلیت‌ها از ۱۰۵ به ۸۹ هزار تومان در ستاد تنظیم بازار بعد از ۲۰ فروردین تصمیم گیری می‌شود.

زمان نسبی تردد دریایی در مسیر بندرعباس به قشم یک ساعت است.

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۳۳ ۰۲ فروردين ۱۴۰۲
تنها چیزی ک تو این مملکت باعث تورم میشه و حق افرایش نداره حقوق کارمند و کارگره !!!