ویژه‌برنامه «هم‌سایه با ماه»، سحر‌های ماه مبارک رمضان از حرم حضرت زینب (س) خواهر امام رضا (ع) به روی آنتن شبکه اصفهان می‌رود.

ویژه برنامه سحر شبکه اصفهان ویژه‌برنامه با عنوان "هم‌سایه با ماه" با اجرای رسالت بوذری و حضور حجت‌الاسلام مسعود عالی، سحر‌های ماه مبارک رمضان، از ساعت ۳ بامداد از شبکه اصفهان پخش می‌شود.

این ویژه برنامه از سحر پنج‌شنبه سوم فروردین از حرم حضرت زینب خواهر امام رضا (ع) و با حال و هوای معنوی و متفاوتی به روی آنتن سیمای استان اصفهان خواهد رفت.

این برنامه شامل بخش‌های مختلف کارشناسی، بازخوانی زندگی شهدا، مناجات‌خوانی، آشنایی با مساجد اصفهان، آشنایی با شاعران اصفهان، آشنایی با امامزاده‌ها و خیریه ها، مسابقه و... خواهد بود.


همچنین در ویژه برنامه"هم‌سایه با ماه" پویش سلام بر حسین (ع) نیز شکل گرفته که محور اصلی آن عرض ارادت خاص مخاطبان روزه‌اولی برنامه به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در قالب ویدیو از لحظات خاص افطار تا سحر با جایزه کمک هزینه سفر کربلا خواهد بود.


علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و تماشای قسمت‌ها و پشت صحنه‌ها به شبکه‌های اجتماعی برنامه به آدرس bamah_tv@ مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خورشید رحمانی
۱۸:۰۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
عاااااااااااااااالی بود
Iran (Islamic Republic of)
ندا
۲۳:۲۲ ۰۷ فروردين ۱۴۰۲
لطفا تکرارسخنرانی حاج آقا عالی رو پخش کنید