انهدام باند سارقان خودرو در دلیجان

اعضای باند سارقان خودرو و محتویات خودرو در عملیات کارآگاهان پلیس دلیجان دستگیر شدند.

سرهنگ مجتبی جمالی فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان از دستگیری اعضای باند سارقان خودرو و محتویات خودرو در عملیات کارآگاهان پلیس در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ جمالی گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت خودرو در بهمن ماه سال گذشته در شهرستان دلیجان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

او اضافه کرد: با انجام تحقیقات گسترده و اقدامات فنی و پلیسی، کارآگاهان مظنون اصلی پرونده را شناسایی و در یک عملیات حین تردد در محور‌های مواصلاتی شهرستان دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان بیان کرد: در تحقیقات انجام شده متهم به سرقت یک دستگاه خودرو پراید با همدستی دو نفر دیگر اعتراف که با هماهنگی مقام قضائی دو متهم دیگر در تهران شناسایی و دستگیر شدند.

او با اشاره به احتمال دست داشتن اعضای این باند در سرقت‌های دیگر بیان کرد: در تحقیقات تکمیلی، متهمان به سرقت ۸ دستگاه خودرو سواری در پایتخت و شهرستان‌های همجوار دلیجان اعتراف کردند.

سرهنگ جمالی با بیان اینکه سه دستگاه از خودرو‌های سرقتی به صورت صحیح و سالم کشف و به مقر پلیس شهرستان انتقال یافت اضافه کرد: ۵ دستگاه خودرو دیگر توسط سارقان اوراق شده بود که تعدادی از وسایل و قطعات مربوطه نیز از مخفیگاه سارقان کشف شد.

او در ادامه افزود: متهمان همچنین به یک فقره سرقت منزل و ۱۰ فقره سرقت داخل خودرو نیز اعتراف کردند که طی بازرسی از مخفیگاه آن‌ها تعدادی مدارک شناسایی مال باختگان، انواع سوئیچ خودرو، پلاک‌های جعلی و مسروقه، قطعات و تجهیزات خودرو کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان توصیه کرد: مالکان خودرو‌ها با سرلوحه قرار دادن اصل هوشیاری خودرو‌های خود را به وسایل هشداردهنده و ایمنی مانند دزدگیر و قفل فرمان مجهز کنند و با رعایت هشدار‌های انتظامی و ایمنی مانند پرهیز از پارک خودرو در نقاط تاریک و خلوت، از وقوع چنین مواردی پیشگیری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.