امام جمعه موقت بیرجند مطرح کرد

مهار تورم و رشد تولید، راهبردی برای مقابله با دشمن

امام جمعه موقت بیرجند گفت: فرمایش رهبر انقلاب مبنی بر مهار تورم و رشد تولید، راهبردی برای مقابله با اهداف دشمن است.

حجت الاسلام عبادی امام جمعه موقت بیرجند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک ماه مبارک رمضان، پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب را یک انتخاب حکیمانه عنوان کرد.

او با بیان اینکه دشمن با ایجاد تورم به دنبال از بین بردن بینش درست مردم است افزود: اینکه رهبر معظم انقلاب از مهار تورم و رشد تولید می‌گویند، برای مقابله با این هدفگذاری دشمن است.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه رهبری گفته اند اقتصاد باید مردمی شود، تصریح کرد: اقتصادی که دست مردم باشد هم با درآمد و هم با کیفیت بهتر اداره خواهد شد.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: وجود  ۴ میلیون کارمند در دولت و پرداخت حقوق به آنان افزایش نقدینگی، چاپ پول و تورم را به دنبال دارد که باید سبک و چابک شود.

او با بیان اینکه منظور از این گفته‌ها این نیست که دولت در تمام زمینه‌ها کار را به درستی انجام نمی‌دهد، اظهار کرد: دولت هوشمندانه در عرصه بین المللی با ایجاد روابط با همسایگان و کشور‌های منطقه و جهان موفق بوده که این به نفع مردم است.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه  جمهوری اسلامی روی منافع مردم حساس است، گفت: هدف دشمن از اعمال تحریم‌ها، ایجاد فشار اقتصادی و ایجاد بیشتر تورم در جامعه و به دنبال  آن ایجاد جنگ‌های ترکیبی است.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه  آن‌ها تلاش می‌کنند تا با حربه دروغ پراکنی بر علیه ملت بزرگ ایران به مقاصد شومشان برسند، افزود: ما با وجود عمیق‌ترین معارف و بهترین سبک زندگی در دنیا بر اساس آموزه‌های دینی و شرعی می‌توانیم به درستی با این فشار‌ها مقابله کنیم.

او گفت: گرفتاری و مشکل زیاد است، اما در ماه مبارک رمضان همنوع خود را فراموش نکنیم.

برچسب ها: امام جمعه ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار