مدیر پایگاه میراث جهانی باغ شاهزاده ماهان گفت: امسال باغ شاهزاده ماهان با برنامه‌های متنوع فرهنگی و تفریحی، میزبان مسافران نوروزی است.

فوزیه فرحبخش با اشاره به حضور تعداد زیادی از مسافران نوروزی در باغ جهانی شاهزاده ماهان گفت: باغ شاهزاده ماهان به مناسبت ایام نوروز با برنامه‌های متنوع فرهنگی و تفریحی، میزبان مسافران نوروزی و گردشگران است.

او افزود: اجرای ویژه برنامه‌های نوروزی موجب شده تعداد زیادی از مسافران به سوی این استان و جاذبه‌های آن سوق پیدا کنند که برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات، اجرای موسیقی سنتی و شعر خوانی محلی، برگزاری بازی‌های بومی و حاجی فیروز و عمو نوروز از جمله این برنامه‌ها در باغ شاهزاده ماهان است.

مدیرپایگاه میراث جهانی باغ شاهزاده ماهان بیان داشت: اجرای برنامه شتر سواری و اسب سواری در محوطه پارکینگ، اجرای نمایش عروسکی، توزیع بروشور‌های معرفی جاذبه‌های گردشگری استان کرمان، معرفی تور‌های گردشگری روزانه از سوی راهنمایان گردشگری و همچنین برپایی سیاه چادر عشایری از دیگر ویژه برنامه‌های نوروزی پایگاه میراث جهانی باغ شاهزاده ماهان است.

او تصرح کرد: اجرای سفره‌ هفت سین و نمایشگاه عکس در داخل حمام باغ تاریخی شاهزاده، ایجاد فضای بازی کودکان در محوطه اجرای نمایشگاه عکس، برگزاری مسابقه عکاسی و برنامه شاهنامه‌خوانی و... را هم در طول نوروز ۱۴۰۲ در این باغ تاریخی خواهیم داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار