ابراهیم صدوقی معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران با اشاره به اهمیت ایجاد تسهیل لازم جهت بهرهمندی زائران و عاشقان حضرت، ولی عصر ارواحنافداه از فضای قدسی این مکان مقدس عنوان کرد: ارائه خدمات رفاهی برای میهمانان نوروزی که از راههای دور و نزدیک به این مکان مقدس مشرف میشوند از مصادیق ایجاد انس و محبت بین مردم و امام زمان (عج) است.
معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه از ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۱ لغایت پنجم فروردین ماه ۱۴۰۲ بیش از چهل هزار نفر از میهمانان نوروزی در مسجدمقدس جمکران اسکان داده شدند گفت: اسکان شبانه میهمانان نوروزی در شبستانهای امام حسن عسکری (ع)، کربلا و زیرزمین مسجد امام علی (ع) انجام شده است.
صدوقی در ارتباط با پذیرایی از میهمانان نوروزی افزود: یکی از اعتاب مقدسی که امام معصوم مستقیماً درآن امر به اطعام فرمودند، مسجد مقدس جمکران است. درکنار مراسم و برنامههای متنوع فرهنگی این مسجد مقدس، مواکب سهگانه داخل مسجد قبل از آغاز ماه مبارک رمضان در طول روز فعال بودند و از میهمانان نوروزی این مکان مقدس پذیرایی کردند.
معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران در ارتباط با اطعام ماه مبارک رمضان نیز گفت:از سالیان دور تا امروز برنامه سفرهداری و اطعام در این مکان مقدس درکنار دیگرخدمات به زائران برپا بوده است، هرچند بحث اطعام مردم در طول تاریخ تاسیس مسجد مقدس جمکران از نظر کمی و کیفی متفاوت بوده، ولی همیشه این اقدام شایسته توسط بانیان، خیرین و مردم خداجو با هرتوان مالی انجام شده است.
صدوقی در ادامه باتاکید به اهمیت اطعام ویژه مردم درماه مبارک رمضان در قالب قرارگاه گامی بسوی جامعه مهدوی که با رویکرد مواسات و همدلی و لبیک به فرمان مقام معظم رهبری مدظله العالی تشکیل شده، خاطرنشان کرد: بانیان خیری که علاقهمند شریک شدن در ثواب سفرهداری در این مکان مقدس هستند میتوانند با شماره تلفن ۳۷۲۵۳۳۳۱ با پیششماره ۰۲۵ به مدیریت پشتیبانی مسجد اطلاع دهند تا طبق نظرشان در خصوص اطعام زائرین این مکان مقدس اقدام لازم انجام شود.