دوازدهمین شنبه اعتراضی در اراضی اشغالی

منابع صهیونیست گزارش دادند تظاهرات گسترده‌ای علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی برگزارش شد.

تظاهرات گسترده‌ای در سرزمین‌های اشغالی برگزارش شد.

بر اساس گزارش المیادین، این تظاهرات برای دوازدهمین هفته متوالی علیه کابینه رژیم صهیونیستی در حال انجام است.

رسانه ها می گویند که تظاهرات شنبه در تل آویو گسترده تر از تظاهرات گذشته است. از سویی دیگر «تایمز اسرائیل» گزارش داد بالغ بر ۲۰۰ هزار نفر هم اکنون در تل‌آویو در حال اعتراض هستند.

خبرگزاری سما اعلام کرد پلیس رژیم صهیونیستی در پی گسترش تظاهرات در سرزمین‌های اشغالی برای متفرق کردن مخالفان از دستگاه آب پاش استفاده کرده است. خبرها حکایت از بازداشت چندین تن از معترضان توسط پلیس رژیم صهیونیستی دارد.

از سویی دیگر  وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در پی تشدید تظاهرات در این رژیم گفت: اختلافات عمیق داخلی بر سر اصلاحات قضایی، تهدیدی قریب الوقوع برای امنیت کشور است.

به گزارش «الجزیره»  او افزود: ما با چالش های امنیتی بی سابقه ای روبرو هستیم و اصلاحات قضایی باید تا بعد از عید پسح متوقف شود. من می بینم که چگونه منبع قدرت ما در حال فرسایش است و به عنوان وزیر، این شکاف را در حال عمیق تر شدن می بینم و از این رویکرد حمایت نخواهم کرد.

این تظاهرات‌ در سایه جدال شدید بین ائتلاف کابینه راست افراطی به ریاست نتانیاهو و جناح اپوزیسیون به ریاست «یائیر لاپید» نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی برگزار شده است.

سران اپوزیسیون رژیم صهیونیستی اصلاحات قضایی کابینه نتانیاهو را برای تضعیف دستگاه قضایی و تلاش نتانیاهو برای جلوگیری از محاکمه خود به خاطر سه پرونده فساد مالی و رشوه خواری می دانند و معتقدند که این اقدامات کابینه، رژیم صهیونیستی را به سمت درگیری و جنگ داخلی و فروپاشی تدریجی سوق خواهد داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار