سرمربی جدید تیم ملی فوتبال پرتغال به ستایش از کریستیانو رونالدو پرداخت و او را بازیکنی بی‌نظیر توصیف کرد.

به نقل از اسپورت، تیم ملی فوتبال پرتغال در دومین بازی خود با هدایت روبرتو مارتینس اسپانیایی در مقدماتی جام ملت‌های اروپا به مصاف لوکزامبورگ رفت و با شش گل توانست به پیروزی دست پیدا کند.

سرمربی تیم ملی پرتغال در پایان بازی به ستایش از کریستیانو رونالدو پرداخت که موفق شد دبل کند. او گفت: رونالدو تجربه‌ای شگفت‌انگیز در بازی‌های ملی دارد. او ۱۹۸ بار با پیراهن تیم ملی فوتبال پرتغال به میدان رفته است و ۱۲۲ گل به ثمر رسانده و از این حیث بی‌نظیر است و به چنین بازیکنی در ترکیب تیم خود نیاز داریم.

سرمربی پرتغال ادامه داد: یک تیم برای موفقیت به نیمکتی کامل نیاز دارد که ما چنین نیمکتی را داریم؛ به طوری که هم بازیکنان باتجربه مثل کریستیانو رونالدو، روی پاتریسیو و برناردو سیلوا را داریم و هم بازیکنان جوانی که انگیزه زیادی برای درخشش دارند. تجربه رونالدو هم در بازی و هم در رختکن کمک زیادی به تیم خواهد کرد.

مارتینس در پایان گفت: به نظرم گل‌نخوردن یک تیم مهم‌تر از گل‌زدن است و خوشبختانه در این بازی هم موفق شدیم که دروازه خود را بسته نگه داریم و دو گل هم به ثمر برسانیم.

تیم ملی فوتبال پرتغال با شش امتیاز در صدر جدول رده‌بندی گروه J قرار دارد و اسلواکی هم با چهار امتیاز در رده دوم جای گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار