استاندار سیستان و بلوچستان:

مسوولان برای تحقق شعار سال باید تلاش بیشتری داشته باشند

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: شعارها نباید فقط در سربرگ نامه‌ها بماند بلکه مسوولان باید برای تحقق آن تلاش بیشتری داشته باشند تا شاهد پیشرفت روزافزون این منطقه باشیم.

  محمد کرمی  در حاشیه نشست ویدئو کنفرانسی مدیران و کارگزاران دولت مردمی با رئیس جمهور ضمن تبریک سال نو و تقارن آن با بهار قرآن اظهار داشت: سال گذشته اتفاقات خوبی در سیستان و بلوچستان رخ داد اما باید امسال چند برابر سال گذشته تلاش کنیم.

وی ادامه داد: سال گذشته با تمامی مشکلاتی که دشمنان ایجاد کردند با راهبری حکیمانه مقام معظم رهبری از آن عبور کردیم.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی اراده الهی است، افزود: خوشبختانه در سال گذشته شاهد پیشرفت‌های خوبی در این استان بودیم.

وی خاطرنشان کرد: ما به عنوان سرباز باید در میدان بوده و فرمان رهبر معظم انقلاب را اجرا کنیم چرا که ایشان با پیش بینی حرکت دشمن این فرامین را صادر می‌کنند.

کرمی ادامه داد: وقتی فرمایشات رهبر معظم انقلاب در حوزه های مختلف بویژه حوزه اقتصادی و فناوری را بررسی می کنیم می بینیم که ایشان چقدر دقیق و کارشناسانه راهنمایی می‌کنند.

وی تاکید کرد: گزارشات مدیران در رابطه با اقدامات انجام شده باید در کف میدان دیده شود و ارزیابی مسوولان بر اساس این گزارشات میدانی انجام می‌شود.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی برای پیشبرد کارها خاطرنشان‌کرد: همه دستگاه ها باید برنامه داشته باشند و بر اساس برنامه عمل کنند همچنین برنامه‌ریزی‌ها نیز باید اجرایی و عملیاتی شوند.

افرادیکه می‌خواهند با کلمه ناامنی از سرمایه‌گذاری در استان سیستان و بلوچستان جلوگیری کنند بدانند که قطعا موفق نخواهند شدوی افزود: البته برنامه ها هم ارزیابی می شوند تا قابلیت اجرایی و عملیاتی شدن آن ها مشخص شود.

کرمی تاکید کرد: کنترل تورم و رشد تولید فرمانی‌ است که باید با برنامه ریزی و تلاشی مضاعف در استان سیستان و بلوچستان اجرایی شود.

وی با تاکید بر اینکه خوشبختانه امنیت خوبی در سیستان و بلوچستان برقرار است، تصریح کرد: البته افرادیکه می‌خواهند با کلمه ناامنی از سرمایه‌گذاری در این استان جلوگیری کنند بدانند که قطعا موفق نخواهند شد.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: از فکر جوانان، دانشگاهیان و نخبگان باید در حوزه تجارت و اقتصاد در این استان باید به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

وی بیان کرد: باید اشتغال پایدار در استان سیستان و بلوچستان ایجاد شود و صرفا به ارائه آمار بسنده نشود.

کرمی گفت: خوشبختانه سیستان و بلوچستان ظرفیت های خوبی در تمام زمینه ها بویژه اشتغالزایی دارد و ما علاوه بر مرزهای آبی از مرزهای خاکی نیز بهره‌مندیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های ویژه سیستان و بلوچستان در حوزه کشاورزی تصریح کرد: جهاد کشاورزی باید از توان مردم در این بخش استفاده کند.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به نهادینه سازی فرهنگ کار و تلاش در استان ادامه داد: رسانه‌ها باید در بحث فرهنگ سازی نقش آفرینی کنند.

وی افزود: همه ما فرصت کوتاهی برای خدمت گزاری داریم بنابراین باید این فرصت را قدر بدانیم و تمام توان خود را برای آسایش مردم به کار بگیریم.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار