جایگاه برتر آذربایجان شرقی در کاهش تصادفات منجر به فوت

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه از ۲۵ اسفند پارسال تا هفتم فروردین امسال ۶ نفر در جاده‌های استان جان باختند گفت: این استان در ایام نوروز در کاهش تصادفات منجر به فوت در کشور جایگاه برتر را کسب کرد.

آقای ذاکری در جلسه ستاد خدمات نوروزی با اشاره به ضرورت توجه به حمل و نقل ریلی گفت: انتقال مسافر از جاده به ریل نقش اساسی در کاهش تلفات جاده‌ای می‌گذارد.

وی اظهار کرد: راه اندازی پلیس آزادراه‌ها در استان آذربایجان شرقی گامی مهمی در راستای کاهش تصادفات است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با اشاره به افزایش ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی استان برای پوشش سفر‌های نوروزی گفت: در حوزه حمل و نقل جاده ای، هوایی و ریلی استان ظرفیت ناوگان افزایش یافته و با تمهیدات انجام شده برای کاهش تلفات جاده‌ای تلاش می‌شود.

آقای بخشی زاده از مردم خواست با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، وزارت راه و شهرسازی و پلیس راه را در کاهش تصادفات جاده‌ای و افزایش ایمنی تردد یاری کنند.

وی اظهار کرد: وجود آثار باستانی متعدد، نقاط بکر طبیعی، قرار گرفتن منطقه آزاد ارس در جوار رودخانه ارس و وجود بازارچه‌ها و مجتمع‌های تجاری متعدد سبب شده گردشگران و مسافران سراسر کشور این منطقه را به عنوان مقصد مسافرت خود انتخاب کنند و همین امر سبب ورود ۱۶۷ هزار و ۲۲۸ خودروی غیر بومی در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ به این منطقه شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.