مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی:

تلفات جاده‌ای استان مرکزی به سمت راه‌های فرعی و روستایی رفته است

جهانی گفت: امسال برعکس سال‌های گذشته بیشترین تلفات جاده‌ای استان مرکزی در نوروز به سمت راه‌های فرعی و روستایی رفته است.

جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی در حاشیه کارگروه کاهش تصادفات استان گفت: متاسفانه امسال بیشترین تلفات به سمت راه‌های فرعی و روستایی رفته و با توجه به اینکه تصمیماتی از گذشته برای راه‌های اصلی و آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها گرفته شده بود، اما امسال برعکس سال‌های گدشته رقم خورده است.

جهانی افزود: روزانه یک میلیون و ۱۰۰ هزار تردد در محور‌های استان انجام می‌شود که بیشترین تردد مربوط به محور ساوه_تهران با ۶۰۰ هزار تردد روزانه می‌باشد و از ابتدای طرح نوروزی تاکنون ۹۵ هزار مسافر از طریق ناوگان مسافری در سطح استان جابجا شده است.

او اضافه کرد: حسب دستور استاندار مرکزی، کارگروه کاهش تصادفات استان جهت کاهش تلفات هر ۲ روز یکبار تشکیل و موارد لازم و نقص‌های موجود بررسی می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی بیان کرد: هدف این جلسات بر هم افزایی در سطح جاده‌ها از سوی دستگاه‌های خدمات رسان بوده که با توجه به اینکه بیشترین عامل تصادفات انسانی بوده، سبب حضور فعال‌تر جهت آگاه سازی مسافرین شده است.

او تاکید کرد: در این جلسات تصمیم بر استفاده از توان دهیاری‌ها و بخشداران شد که با حضور پررنگ فرمانداران با استفاده از توان فرمانداران امروز مقرر شد بیشترین ناوگان در اختیار فرمانداران را در محور‌های فرعی و روستایی پای کار آورند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
با سلام . لاین سوم جاده شازند - اراک از تقاطع روستای خانه میران تا سنجان اراک بدون آسفالت رها شده, پیمانکار پروژه سازمان همیاری شهرداریها و کارفرما وزارت راه و شهرسازی است. (بخش خاکی جاده سمت چپ تصویر مشخص شده, بدون اسفالت) به علت بی توجهی اداره کل راه و شهرسازی اراک, در اتمام پروژه های راهسازی, متاسفانه زیرسازی جاده با باد و باران و برف در حال از بین رفتن است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
جاده انجدان باید تعریض شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۰۹ فروردين ۱۴۰۲
جاده اراک ازنا باید تعریض و ۴ بانده شود چون بسیار حادثه خیز است .