۱۰ هزار گردشگر در شهرستان گچساران اسکان یافتند

به گفته مدیر اداره آموزش پرورش شهرستان گچساران از ابتدای تعطیلات نوروز تاکنون ۱۰ هزار مسافر در مدارس گچساران اسکان داده شده اند.

مدیر اداره آموزش پرورش شهرستان گچساران گفت: در جلسه ستاد سفر‌های نوروزی این شهرستان ۳۰ مدرسه برای اسکان مسافران و گردشگران در نظر گرفته شده بود، اما با توجه به استقبال مسافران و افزایش سفر‌های نوروزی به شهرستان گچساران این تعداد به ۵۰ مدرسه افزایش یافت.

قیطاسی گفت:این مدارس با توجه به خدمات پیش بینی شده در آن‌ها در سطح‌های مختلف هستند که برخی از این مدارس دارای خوابگاه و در برخی دیگر نیز فضای کلاس‌ها برای اسکان مسافران و گردشگران در نظر گرفته شده است.

او با اشاره به اینکه تاکنون ۱۰ هزار مسافر در مدارس گچساران اسکان داده شده اند، می گوید: مدارسی که برای اسکان مسافران و گردشگران پیش بینی شده دارای امکاناتی از جمله آشپرخانه، سرویس‌های بهداشتی، حمام و سایر نیازمندی‌های مسافران است.

مدیر اداره آموزش پرورش شهرستان گچساران با بیان اینکه این شهرستان  به دلیل طبیعت زیبا این روز‌ها میزبان مسافرانی از سراسر کشور است گفت: ستاد اسکان این شهرستان نیز به صورت شبانه روزری آماده پذیرش و اسکان مسافران و گردشگران نوروزی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.