رئیس پلیس راه استان سمنان مطرح کرد

هنگام بارندگی با سرعت مطمئنه تردد کنید نه سرعت مجاز

سرهنگ بزرگی با اشاره به بارندگی در مقاطعی از جاده‌های این استان از رانندگان خواست هنگام بارندگی با سرعت مطمئنه تردد کنید نه سرعت مجاز.

 سرهنگ موسی بزرگی گفت: با توجه به اعلام هشدار هواشناسی در خصوص بارندگی و لغزندگی برخی مقاطع جاده‌های استان سمنان، رعایت نکات ایمنی در رانندگی نظیر پرهیز از ساعد و سبقت غیر مجاز، خودداری از حرکات نمایشی و تغییر مسیر‌های ناگهانی الزمی است.

رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: پلیس با رانندگان پر خطری که این موارد را رعایت نکنند برخورد جدی خواهد کرد و خودروی آن‌ها توقیف خواهد شد.

وی ترافیک در این استان را پرحجم و روان اعلام کرد و گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز تاکنون ۱۷ نفر در حوادث جاده‌ای استان سمنان جان باختند
سرهنگ بزرگی افزود: در طرح نوروزی، بیش از ۱۵۰ تیم پلیس به همراه تیم‌هایی از راهداری، اورژانس، هلال احمر، آتش نشانی و امدادخودرو برای تامین و تقویت ایمنی مسافران در ۲۵۰ نقطه از جاده‌های استان سمنان مستقر هستند.
وی با تاکید بر لزوم ۱۵ دقیقه استراحت پس از ۲ ساعت رانندگی گفت: در ۶۰ نقطه جاده‌ای استان سمنان مجتمع‌های بین راهی و رفاهی مستقر است و رانندگان می‌توانند در این مراکز استراحت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.