هشدار پلیس برای دور دوم سفر‌های نوروزی

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در دور دوم سفر‌های نوروزی علاوه بر برگشت گروه اول، تعدادی دیگر از هموطنان مسافرت خود را آغاز می‌کنند.

سردار بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد افزود: رانندگی در ماه مبارک رمضان به واسطه شرایط جسمی خاص روزه داران مستلزم رعایت نکاتی از سوی رانندگان است، در عصر‌های ایام ماه مبارک رمضان، خواب آلودگی و ضعف و بی حالی عامل مهمی است که باید به آن توجه شده و رانندگی با دقت بسیار بالایی انجام شود.

او ادامه داد: توصیه می‌کنیم رانندگان علاوه بر اینکه لازم است قبل از حرکت، استراحت کافی داشته باشند؛ باید در مسیر‌های طولانی، به ازای هر دو ساعت رانندگی، پانزده دقیقه در پارکینگ‌های مجاز و استراحتگاه‌های ایمن استراحت کنند.

فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: همچنان سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز، استفاده از گوشی موبایل حین رانندگی و خستگی و خواب آلودگی عامل اصلی تصادفات هستند که انتظار می‌رود رانندگان عزیز بیش از پیش به رعایت قوانین و مقررات پلیس راهنمایی و رانندگی اهتمام ورزند تا صحیح و سالم به مقصد برسند.

به گفته بهدانی فرد مسئولان استان هم برای رفع خستگی و استراحت رانندگان ایستگاه‌های خدمات رسان و صلواتی در مسیر‌های مواصلاتی برای سلامت مسافران نوروزی و کاهش حوادث جاده‌ای برپا کردند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.