استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به پیش بینی بارندگی در روز‌های آینده از مسئولان استانی خواست: تمهیدات لازم برای خدمات رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی را فراهم می‌کنند.

آقای حیدری استمرار بازرسی بر بازار را ضروری دانست و گفت: باتوجه به ماه مبارک رمضان باید نظارت‌ها تشدید شود تا خدمات‌دهی با اختلال مواجه نشود.

وی افزود: تامین به‌موقع و کافی مرغ، گوشت قرمز و کالا‌های اساسی در بازار استان ضروری است و باید مورد توجه جدی مسئولان مرتبط قرار گیرد.

استاندار گفت: نقاط حادثه‌خیز چهارمحال و بختیاری با علائم هشدار دهنده راهنمایی و رانندگی مانند چراغ گردون آشکارسازی شود تا رانندگان سرعت خود را کاهش دهند.

حیدری به ضرورت افزایش گشت‌های پلیس راهنمایی و رانندگی و پلیس راه در جاده‌های چهارمحال و بختیاری اشاره و تصریح کرد: فرمانداران تدابیر لازم برای کاهش تصادفات در شهرستان‌ها بیندیشند.

وی افزود: پزشک در مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری به‌صورت شیفت‌بندی حضور داشته باشد تا در زمان حوادث برای امدادرسانی دچار مشکل نشویم.

استاندار تصریح کرد: فرمانداران، بخشداران، شهرداران و دهیاران، چهارمحال و بختیاری نسبت به آماده‌باش گروه‌هایی برای جلوگیری از حوادث غرق‌شدگی اقدام لازم را انجام دهند.


بیشتر بخوانید


استاندار با اشاره به افزایش تصادفات درون‌شهری استان به‌ویژه در شهرستان‌های شهرکرد، بروجن و لردگان افزود: مراقبت لازم برای کاهش تصادفات در موج دوم سفر‌ها در جاده‌های استان در دستور کار قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار