۱۸ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان سمنان توزیع شد

جانشین قرارگاه سازندگی استان سمنان از توزیع ۱۸ هزار بسته معیشتی در استان خبر داد و گفت: ارزش هر بسته معیشتی ۸۰۰ هزار تومان برآورد شده است.

 مهدی کاشفی جانشین قرارگاه سازندگی استان سمنان با بیان اینکه در راستای نهضت مواسات و کمک مومنانه ۱۸ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع شده است، تاکید کرد: هر سبد کالا شامل ۱۰ قلم کالای خوراکی مورد نیاز خانواده‌ها است.

وی با بیان اینکه این طرح همزمان با عید نوروز و ماه رمضان آغاز و در آن بسته‌هایی به ارزش ۸۰۰ هزار تومان توزیع شده است، بیان کرد: این بسته‌های معیشتی به همت اعضای قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی استان شامل سپاه، پایگاه‌های مقاومت بسیج و گروه‌های جهادی تهیه و توزیع شده است

جانشین قرارگاه سازندگی استان سمنان با تاکید بر نهضت فراگیر مساوات، احسان و کمک مومنانه به مثابه یکی از مهمترین امکان‌ها برای کمک به نیازمندان بیان کرد: قرارگاه محرومیت زدایی با بهره گیری از تمامی ظرفیت‌ها نسبت به ایجاد نهضت فراگیر مواسات اقدام ورزیده است.

کاشفی ادامه داد: این امکان با حمایت گسترده اقشار مختلف مردم، خیران و با هم افزایی نهاد‌های انقلابی نهضت کمک مومنانه را با تمرکز بر رسیدگی فوری به اوضاع اقتصادی و معیشتی محرومین و نیازمندان راه اندازی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.