سرمربی تیم ملی کاراته:

باید قدرت خودمان را در مسابقات جهانی نشان بدهیم

شهرام هروی گفت: باید در مسابقات جهانی کاراته هم مانند همیشه خوش بدرخشیم و به دنیا قدرت خودمان را نشان دهیم.

 شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته درباره ارزیابی خود از مسابقات کاراته قهرمانی کشور اظهار کرد: مسابقات قهرمانی کشور برگزار شد و از آن استقبال خوبی صورت گرفته بود به نحوی که قهرمانان و جوانان جویای نام زیادی در آن حضور یافته بودند تا به پیراهن تیم ملی برسند.

او  افزود: پس از پایان تعطیلات ورزشکاران این فرصت را دارند که خودشان را آماده کنند و از آن کمال استفاده و بهره را ببرند تا ان شاالله در انتخابی تیم ملی در اواخر این ماه شرکت کنند و بهترین‌عملکرد را به نمایش بگذارند.

سرمربی تیم کاراته گفت: تمام هدف  ما این است تا بتوانیم نتایج بهتری از جارکارتا در هانگژو بگیریم و همچنین در جهانی هم مانند همیشه خوش بدرخشیم و به دنیا قدرت خودمان را نشان دهیم. باید اتفاقات سال گذشته را به فال نیک بگیریم تا بدون هیچ اشتباهی بتوانیم دوباره دوران موفقی داشته باشیم.

هروی گفت: کاراته ایران این پتانسیل را دارد که باز هم بتواند نتایج درخشانی را رقم بزند و مردم ایران را خوشحال کند. خوشبختانه هماهنگی خوبی میان مسئولان فدراسیون و کادر فنی تیم‌های ملی برقرار است و همه یکدل و با انگیزه به دنبال کسب بهترین نتایج هستیم. امیدوارم مسئولان کمیته ملی المپیک هم هوای ما را در این چند ماه منتهی به شروع بازی‌های آسیایی از کاراته داشته باشند تا بتوانیم در چین خوش بدرخشیم.

او در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم در کنار هم و در یک فضای دوستانه کاری برای کاراته انجام دهیم. همه ما متعلق به جامعه بزرگ کاراته هستیم و موفقیت هم در کنار همدلی رقم می‌خورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار