زهرا هداوندخانی پیشکسوت تئاتر کشورمان گفت: در منطقه پیشوا سالن تئاتر نداریم و ای کاش فکری به حال هنرهای شهرستان پیشوا و ورامین شود‌.

زهرا هداوندخانی نویسنده، کارگردان و پیشکسوت تئاتر کشورمان گفت: در منطقه پیشوا سالن تئاتر نداریم که به طور حرفه‌ای کار کنیم و تنها یک مکانی که حدود شش سال است ساخته شده و به طور کل ظرفیت ۳۰ نفره دارد در اختیار ما هنرمدان قرار گرفته است.

وی در ادامه از وضعیت نابسامان تئاتر پیشوا گفت: ای کاش فکری به حال هنرهای پیشوا و ورامین شود‌. ورامین فرهنگسرای دارد که از زمان پهلوی قدمت دارد و کار خود را کرده است و نیازمند یو فضای مناسب برای ارائه‌ کارهای تئاتری خود هستیم.

هداوند خانی ادامه داد: هنرمندان کار را با سختی و مشکلات متعدد پیش می‌برند اما دریغ از یک سالن مناسب. من خودم سعی می‌کنم کار تئاتر محیطی داشته باشم تا با دردسر‌های سالن همراه نباشم.

وی از علاقه خود به حوزه تئاتر گفت که با این مشکلات نمی‌توانم کار و حرفه خود را کنار بگذارم و باید فکری به حال هنر تئاتر ورامین و پیشوا کرد.

هداوند خانی این پیشکسوت تئاتر خاطر نشان کرد: لازم به ذکر است که‌ بگویم برای کار کردن می‌توانم از سالن آموزش پرورش استفاده کنم اما برای اکران عمومی کار و تلاشم نمی‌توانم از ظرفیت این سالن استفاده کنم.

وی در پایان بیان کرد: خوشحال هستم که شهرستان پیشوا اینقدر هنرمندان قوی دارد، ما پهلوان قلیچ را از رضا محمدیان داریم و خداراشکر هستیم. امیدوارم کسانی که در راس کار هستند قدر هنرمندان را بدانند و من خودم را نمی‌گویم از ما سنی گذشته است اما باید به فکر جوانانمان باشیم.

هداوند خانی گفت: همچنین وظیفه می دانم که بگویم خیلی درد دارد که یک کارگردان با درد بگوید که مکانی برای اجرای کار تئاتر نیست و آیا فرماندار نمی‌تواند یک مکانی را برای ما هنرمندان در نظر بگیرد که کار پیش برود؟ حتی اگر یک مکانی هم برای اجرای نمایش تئاتر در نظر گرفته شود، خود هنرمندان مسئولیت‌های آن را به عهده می‌گیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار