درگیری لفظی بر سر تصادف به قتل انجامید

سرپرست پلیس آگاهی البرز گفت: شخصی که در یک درگیری لفظی که بر سر تصادف جزئی رانندگی اقدام به قتل یکی از شهروندان کرده بود،شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ حکمت شجاعی گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده قتل به اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های میدانی و اولیه ماموران مشخص کرد که بر اثر یک درگیری لفظی بین رانندگان ۲ خودرو که منشاء آن یک تصادف جزئی بوده، یکی از نامبردگان ضمن ضرب و شتم مقتول، با خودرو نیز از روی او رد شده و متوفی پس از چندین ماه قرار گرفتن در حالت کما، در نهایت فوت کرده است.

سرپرست پلیس آگاهی البرز اضافه کرد: پس از محرز شدن انجام قتل توسط متهم، با انجام اقدامات پلیسی هویت و مخفیگاه او در شهر کرج شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

این مقام انتظامی ضمن اشاره به اعتراف متهم به انجام قتل، گفت: پس از تکمیل پرونده متهم برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ شجاعی در پایان خاطرنشان کرد که افزایش میزان تحمل و حلم و صعه صدر در مواجهه با افراد عصبی می‌تواند از وقوع حوادث تلخ این چنین پیشگیری کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.