فرماندار سمنان:

۱۲ فروردین نماد وحدت ملی در استقرار نظام جمهوری اسلامی است

بهرامی گفت: ۱۲ فروردین نماد وحدت ملی در استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رهبری داهیانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است.

محمد بهرامی فرماندار سمنان  ابراز کرد: ۱۲ فروردین ماه برگ زرینی از تاریخ پر افتخار ایران اسلامی و روز تحقق آرمان‌های بلند و بلوغ فکری و سیاسی ملت در سایه اسلام و رهنمود‌های بنیان گذار انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: به تعبیر امام راحل (ره) ۱۲ فروردین سال ۱۳۵۸ روز فرپاشی حکومت ۲ هزار و ۵۰۰ ساله طاغوت بود که سلطه شیطانی برای همیشه رخت بربست و نظام مقدس جمهوری اسلامی استقرار یافت.

به گفته وی، ۱۲ فروردین ماه، سرآغاز حیات واقعی اسلام در عصر دنیامداران و دنیا پرستان، روز تعیین و تثبیت ساختار جدید سیاسی و اجتماعی ایران بر مبنای آرای اکثریت قریب به اتفاق مردم مسلمان ایران است.

فرماندار سمنان اظهار کرد: تدبیر و دوراندیشی امام خمینی (ره) و حمایت بیش از ۹۸ درصدی ملت از نظام جمهوری اسلامی سبب شد تا حکومتی مبتنی بر آرای مردم، چرخش نخبگان و با رویکرد افزایش سطح کارآمدی و مشروعیت نظام به وجود آید.

بهرامی اضافه کرد: ۱۲ فروردین روزی برای آری گفتن به ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و سرآغاز حیات واقعی انقلاب اسلامی و نخستین گام در راه استقرار حکومت متکی بر آرای واقعی مردم است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دوازدهمین روز از فروردین ۱۳۵۸ بیش از ۹۸ درصد مردم ایران با تفکر و اندیشه‌های متنوع، مختلف و گاه متضاد در قالب برگزاری همه پرسی سراسری، آری قاطعی به جمهوری اسلامی گفتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.