مسئولان شرایط حضور مردم در فعالیت‌های اقتصادی سیستان و بلوچستان را فراهم کنند

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مسئولان باید شرایط حضور مردم در فعالیت‌های اقتصادی را در این استان فراهم کنند زیرا هر گاه مردم وارد صحنه شدند ما به موفقیت‌های بزرگی دست یافتیم.

محمد کرمی  با بیان اینکه موضوع آب، مساله مهم و از اولویت‌های اصلی این شهرستان است، اظهارداشت: این موضوع توسط مسئولان با جدیت درحال پیگیری است.

وی با اشاره به وضعیت ذخایر آبی و کشت محصولات باغی لاشار افزود: اقدامات لازم در زمینه ذخایر آبی و رسیدگی به کشاورزی این شهرستان باید صورت گیرد و در این زمینه متخصصان و کارشناسان جهت بررسی دقیق وضعیت آبهای زیر زمینی اعزام خواهند شد.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: وضعیت جاده‌ها در لاشار در حال پیگیری است و بخش مربوط به ورزش و جوانان و مخابرات این شهرستان نیز باید مورد پیگیری قرار گیرند.

وی با بیان اینکه نباید بین مدارس روستایی و شهری از لحاظ امکانات تفاوتی وجود داشته باشد، اظهارداشت: بحث آموزش و پرورش بسیار مهم است و نیاز به توجه ویژه دارد.

کرمی تصریح کرد: در شورای آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در زمینه توجه ویژه به مدارس روستایی مباحثی مطرح و اعتبارات لازم در این زمینه نیز پیش‌بینی و مشخص شده است‌.

وی بر ضرورت جذاب سازی محیط روستاهای سیستان و بلوچستان تاکید کرد و افزود: باید تجهیزات و امکانات روستاها جهت ماندگاری جمعیت تقویت شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار