رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: وضعیت ۲۳ شهرستان در استان فارس زرد و ۲ شهرستان نارنجی است.

دکتر سید وحید حسینی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با اشاره به آخرین وضعیت رنگبندی کرونا در استان فارس، اظهار کرد: وضعیت ۲۳ شهرستان زرد و ۲ شهرستان نارنجی است.

او اضافه کرد: بر اساس آخرین اعلام وضعیت رنگبندی کرونا در استان فارس، هم اکنون شهرستان‌های «شیراز»، «استهبان»، «اقلید»، «آباده»، «بوانات»، «پاسارگاد»، «خنج»، «خفر»، «خرم بید»، «خرامه»، «رستم»، «سروستان»، «سرچهان»، «فسا»، «فیروزآباد»، «مهر»، «کوهچنار»، «گراش»، «لارستان»، «جویم»؛ «لامرد»، «کازرون» و «قیروکارزین» در وضعیت زرد و شهرستان‌های «نی ریز» و «اِوَز» نیز در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد.

حسینی، همچنین از وضعیت آبی در ۱۲ شهرستان استان خبر داد و اظهار امیدواری کرد: با همراهی و همکاری مردم فارس در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، تمام شهرستان‌ها در روز‌های آینده به رنگ آبی و عاری از کروناویروس برسند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با اشاره به افزایش نسبی آمار کروناویروس در استان فارس اضافه کرد: روز‌های پایانی تعطیلات سال نو ضرورت هوشیاری آگاهانه نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی همه افراد جامعه را افزایش می‌دهد.

حسینی، همچنین با اشاره به شلوغی احتمالی جاده‌ها در روز‌های آخر تعطیلات نوروز و بازگشت مسافران نوروزی به شهر‌های خود، از مردم خواست تا در این زمینه، همکاری لازم را داشته باشند و قوانین راهنمایی و رانندگی را به دقت رعایت کنند تا شاهد سوانح و حوادث ترافیکی نباشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار