دستگیری شرور مسلح در دلگان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری یک شرور سابقه دار و کشف کلت جنگی از وی در عملیات ماموران انتظامی شهرستان دلگان خبر داد

  سردار   دوستعلی جلیلیان   بیان داشت: در راستای وقوع چند فقره تیراندازی بی هدف در مزارع و باغات کشاورزی شهرستان دلگان که باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده بود، ماموران انتظامی این فرماندهی پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

  وی افزود؛ ماموران پلیس در پی رصد اطلاعاتی خود دریافتند یکی از اراذل و اوباش شاخص و سابقه دار به صورت مسلحانه در سطح حوزه تردد دارد که بلافاصه تیم های عملیاتی این پلیس به منظور دستگیری وی وارد عمل شدند.

  سردار جلیلیان تصریح کرد: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم و شناسایی محل حضور و تردد فرد مذکور طی هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر و در بازرسی بدنی صورت گرفته از او یک قبضه کلت جنگی را کشف کردند.

  فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد خاطر نشان کرد : هرگونه اقدام و تحرک مجرمانه افراد شرور و اراذل اوباش تحت رصد هوشمندانه پلیس قرار دارد و اجازه برهم زدن امنیت جامعه به این افراد داده نخواهد شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار