در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

بازگشت تولید به شهرک صنعتی ثامن

بازرسی استان تهران با ورود به پرونده شهرک ثامن، به مشکلات ۱۰ ساله کسبه و کارگران شهرک ثامن پایان داد.

رئیس بازرسی استان تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص شهرک صنفی، صنعتی  ثامن در جاده خاوران گفت: سال گذشته، پرونده‌ای مهم در جهت رونق تولید به بازرسی استان تهران رسید که این پرونده مربوط به شهرک صنفی، صنعتی ثامن در جاده خاوران بود. شهرکی که حدود ۱۵۰۰ کارگاه تولیدی دارد و طبق آمار‌ها حدود ۷ هزار کسبه و کارگر در آن مشغول کار هستند اما نداشتن اشتراک گاز در بخش زیادی از سوله‌ها و مشخص نبودن کاربری همه کارگاه‌ها، مانع چرخ تولید در شهرک ثامن شده بود.

افشین سهراب‌خان در ادامه گفت: جلسات مختلفی با مسئولان شهری برگزار شد تا مشکلات این شهرک به شکل جدی بررسی شود و در زمان کوتاه مردم نتیجه را ببینند که سرانجام با پیگیری‌های ویژه، در دهه فجر سال گذشته، مشکل اساسی اول یعنی اشتراک گاز با همکاری اداره گاز قیام‌دشت حل شد و هم‌اکنون کسبه با تکمیل فرآیندها، در حال دریافت اشتراک گاز هستند.

رئیس بازرسی استان تهران همچنین در مورد مشکل بعدی این شهرک، یعنی پرداخت نشدن عوارض از سوی سازنده شهرک ثامن به اداره جهاد کشاورزی تهران برای تغییر کاربری زمین از کشاورزی به صنعتی، گفت: طبق تفاهم انجام‌شده با اداره کل جهاد کشاورزی استان، قرار شد ظرف مدت ۶ ماه سازنده مشکلات خود با جهاد کشاورزی را حل و کاربری‌ها تا نیمه امسال تغییر کند. بازرسی استان تهران تا رونق گرفتن تولید در این شهرک، پیگیری‌های خود را انجام می‌دهد و با هر بخشی که موجب کند شدن تولید شود، برخورد جدی می‌کند.

افشین سهراب‌خان همچنین در مورد تحقق شعار سال که رشد تولید و مهار تورم است افزود: بازرسی استان تهران بر رشد تولید تمرکز ویژه دارد و با نظارت خود از واحد‌های تولیدی مثل شهرک ثامن، تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا موانع پیش‌روی تولیدکنندگان برداشته شود.

برچسب ها: شهرک صنعتی ، شهرری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار