جانشین فرماندهی انتظامی مهاباد از دستگیری ۲ سارق و کشف ۴ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره به ارزش بیش از یک میلیارد و پانصد میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ یوسف اشرفی جانشین فرماندهی انتظامی مهاباد گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت ساختمان‌های نیمه کاره در داخل شهر مهاباد پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: مأموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با استفاده از اقدامات فنی پلیسی دو نفر متهم را در این زمین شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان آن‌ها را دستگیر نمودند

سرهنگ اشرفی گفت: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های فنی بعمل آمده به چهار فقره سرقت ساختمان‌های نیمه کاره در این شهرستان اعتراف که برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مسروقه بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

جانشین فرماندهی انتظامی مهاباد با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی خطاب به شهروندان گفت: استفاده از نگهبان و دوربین‌های مداربسته و همچنین سیستم‌های هشداردهی در امر ساخت و ساز ساختمان‌های درحال ساخت و نیمه کاره در پیشگیری از مقوله سرقت می‌تواند نقش موثری را ایفا کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.