معاون ارزیابی انطباق و تمشیت امور جاری اداره کل استاندارد استان اردبیل از پلمب ۷ تجهیز شهربازی به دلیل عدم وجود مجوز بهره برداری معتبر خبر داد.

حسنعلی حسین پور با اشاره به اهمیت استانداردسازی تجهیزات شهربازی و زمین بازی از نظر ایمنی و با توجه به اجباری بودن استاندارد ملی مربوط، از پلمب ۷ تجهیز شهربازی به دلیل عدم وجود مجوز بهره برداری معتبر خبر داد.

معاون ارزیابی انطباق و تمشیت امور جاری اداره کل استاندارد استان اردبیل افزود: تجهیزات شهربازی و زمین‌های بازی مشمول مقررات استاندارد اجباری هستند و این تجهیزات در طول سال و براساس برنامه زمان بندی شده توسط شرکت‌های بازرسی فنی تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران با هدف حفظ سلامتی مردم و افزایش ضریب ایمنی مورد بازرسی قرار می‌گیرند.

حسین پور در ادامه ضمن تشکر از پیگیری‌های دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در خصوص لزوم استاندارد سازی و نظارت بر فعالیت‌های این تجهیزات، از شهرداران شهرستان‌های استان و مالکان شهر‌های بازی خواست تا از بهره برداری تجهیزات مزبور بدون اخذ گواهی نامه ایمنی استاندارد اجتناب کنند تا شاهد حوادث احتمالی برای مردم نباشیم.

او از عموم هم استانی‌ها درخواست کرد تا موقع استفاده از این تجهیزات، به دارا بودن گواهی نامه ایمنی معتبر توجه کنند و در صورت عدم مشاهده آن، موضوع را از طریق تلفن گویای ۱۵۱۷ به این اداره کل اطلاع رسانی نمایند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.