جریمه بیش از ۲۲ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف در آذربایجان شرقی

 مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: طی پارسال اصناف متخلف استان در حوزه کالا و خدمات در واحد‌های اجرای احکام به پرداخت  ۲۲ هزار و ۵۴۵ میلیارد و ۶۳۹ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

آقای حضرتی گفت: جریمه بیش از ۲۲ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف به دنبال رسیدگی و مختومه شدن ۱۳ هزار و ۴۷۰ پرونده تخلف از سوی واحد‌های اجرای احکام در این حوزه صادر شد.

وی اظهار کرد: طی پارسال ۱۳ هزار و ۳۴۳ پرونده تخلف در حوزه کالا و خدمات به واحد‌های اجرای احکام وارد شد و روند رسیدگی به ۲۱۱ پرونده تخلف در این حوزه نیز ادامه دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: در حوزه قاچاق کالا و ارز نیز به دنبال رسیدگی و مختومه شدن چهار هزار و ۴۵۶ پرونده تخلف برای متخلفان در این حوزه بیش از چهار هزار و ۶۹ میلیارد و ۱۷۶ میلیون ریال جریمه صادر شد.

آقای حضرتی ادامه داد: طی پارسال چهار هزار و ۴۲۹ پرونده تخلف در حوزه قاچاق کالا و ارز به واحد‌های اجرای احکام آذربایجان شرقی وارد شد و اکنون رسیدگی به ۱۸۵ پرونده تخلف در این حوزه در جریان است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه طی پارسال ۸۷۱ پرونده تخلف در حوزه بهداشت، دارو و درمان رسیدگی و مختومه شد گفت: به دنبال رسیدگی به این پرونده‌ها برای متخلفان حدود ۳۱ میلیارد و ۴۲۹ میلیون ریال جریمه صادر شد.

آقای حضرتی افزود: در این مدت ۸۶۸ پرونده تخلف در حوزه بهداشت، دارو و درمان به واحد‌های اجرای احکام استان وارد شد و هم اکنون رسیدگی به ۹ پرونده تخلف در جریان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.