صباغیان گفت: نماینده باید با کمک رسانه‌ها در حوزه قانون‌گذاری و نظارت که رسالت اصلی و وظیفه خودش است، فعالیت کند.

محمدرضا صباغیان نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: هرچه نمایندگان از وظایف اصلی خود دور شوند و به بحث‌های محله‌ای، منطقه‌ای و حاشیه‌ای بپردازند، جایگاه مجلس تضعیف و کار‌های مردم از اساس و بنیان دچار مشکل می‌شود.

او بیان کرد: نمایندگان باید دغدغه‌های مردم را در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصاد، کشاورزی، صنعت، معدن، محیط زیست و همه مسائل دنبال کنند و باید تمامی مطالبات مردم از نماینده در حوزه قانون‌گذاری قرار گیرد.

صباغیان تصریح کرد: رسانه‌ها باید اولویت‌های کشور، استان و شهرستان را شناسایی و این اولویت‌ها را از مسئولین مطالبه کنند و نماینده باید در همین مسیر مطالبات را پیگیری و مشکلات را حل کند.

او تأکید کرد: اگر نمایندگان به سمت کار‌های اجرایی کشانده شوند و مطالبات به سمت کار‌های اجرایی چرخش پیدا کند، در کار‌های اجرایی خلل وارد می‌شود، نماینده نمی‌تواند به وظایف اصلی خود رسیدگی کند و مشکلات مردم حل نمی‌شود.

نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی گفت: نماینده باید در جایگاه قانون گذاری، بهترین قوانین را تصویب کند و یک نظارت جدی بر روی مسائل داشته باشد که در این صورت است که مشکلات حل می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار