رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : در طرح ۲۰ روزه عید نوروز امسال مراکز درمانی اعم از بیمارستان‌ها و اوژانس‌های دانشگاه علوم پزشکی استان به ۱۰۰ هزار نفر انواع خدماتی تشخیصی، درمانی و دارویی ارائه کردند.

قباد محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : در ایام عید نوروز با توجه به تعطیلی مطب‌های خصوصی بیمارستان‌ها و اوژانس‌ها یک لحظه هم تعطیل نبودند و ۲۴ ساعته خدمات درمانی به مردم ارائه کردند.

وی گفت: آمبولانس‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ایام عید نوروز روزانه بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ ماموریت انجام می‌دادند و کاهش آمار کشته‌های جاده‌ای استان نمودی از تلاش‌های آن‌ها است.

محمدی از افزایش ۲۰ درصدی مراجعه به بیمارستان‌ها و اوژانس‌های دانشگاه علوم پزشکی در ایام عید نوروز امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: افزایش این تعداد نسبت به پارسال به خاطر شروع پیک کرونا در استان است.

وی از فعالیت داروخانه‌های شبانه روزی استان کرمانشاه در ایام عید نوروز خبر داد و گفت: در این ایام مردم استان برای تامین داروی مورد نیاز خود دچار هیچ مشکلی نشدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از ۲۰ هزار بازید و نظارت مراکز تامین و تهیه غذا در استان مانند رستوران‌ها در ایام عید نورز توسط کارشناسان بهداشت این دانشگاه خبر داد.

محمدی ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان؛ از زحمات تمام کادر‌های درمانی، تامین دارو و خدمت رسان دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه قدردانی کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.