به دنبال اجرای طرح سلامت نوروزی یک هزار و ۱۴۵ کیلوگرم اجناس تاریخ گذشته در شهرستان لردگان جمع آوری شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان لردگان گفت: به دنبال اجرای طرح سلامت نوروزی در چهاردهمین روز از فروردین ماه ۱۴۰۲،  یک هزار و ۱۴۵ کیلوگرم اجناس تاریخ گذشته توسط واحد سلامت محیط و کار شبکه بهداشت و درمان این شهرستان کشف و ضبط شد.

وی از فعالیت ۱۰ تیم بازرسی خبر داد و افزود: در این روز ۸۳ مورد نظارت و بازدید بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی انجام شد.

دکتر فریبرز جباری ادامه داد: همچنین ۱۰مورد نظارت بر مراکز و اماکن بین راهی و ۱۴۵ مورد کلر سنجی آب آشامیدنی در سطح شهرستان انجام شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لردگان تعداد بازرسی از رستوران‌ها و مراکز گردشگری و صنوف حساس را ۵۲ مورد اعلام کرد و اظهار داشت: ۱۲ مورد اخطاریه برای اماکن عرضه قلیان صادر شدو ۶ مورد از متخلفان بهداشتی به دادگاه قضایی و تعزیرات حکومتی معرفی شدند.


بیشتر بخوانید


دکتر جباری ادامه داد: در این روز ۱۵ مورد بازدید مشترک با ادارات، ۱۱۵ مورد سنجش با تجهیزات پرتابل، ۲ مورد رسیدگی به شکایات مردمی، ۲مورد نمونه برداری از آب آشامیدنی، ۱۵ مورد بازرسی از شیرینی فروشی‌ها و کارگاه‌های قنادی، ۴مورد بازرسی از مراکز عرضه آش و حلیم و ۵مورد بازرسی از مساجد و اماکن متبرکه صورت گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار