استاندار فارس با اشاره به شعار سال، از اعضای هیئت رئیسه اتاق تعاون استان خواست تا پیشنهادات خود را برای رشد تولید و مهار تورم که قابلیت عملیاتی شدن هستند، ارائه دهند.

محمدهادی ایمانیه در جمع اعضای هیئت رئیسه و دبیر اتاق تعاون استان، خواستار ارائه پیشنهادات این مجموعه برای مهار تورم شد و گفت: پیشنهادات خود را برای رشد تولید و مهار تورم، که قابلیت عملیاتی شدن هستند، ارائه دهید؛ سهم و نقش خود را در این زمینه ایفا کنید.

او با اشاره به ۴۲۰ تعاونی مسکن در استان، خواهان حل مشکلات این تعاونی‌ها شد و گفت: انتظار می‌رود در ۶ ماهه ابتدای سال ۱۴۰۲ مشکلات عمده این تعاونی‌ها مرتفع شود؛ برای این اقدام همکاری‌های لازم صورت می‌گیرد.

ایمانیه از نقش تعاونی‌ها در تولید ناخالص ملی سخن گفت و ادامه داد: بررسی‌های جامع و کاملی انجام شود تا درصد تولید ناخالص ملی استان، توسط تعاونی‌ها مشخص شود، سپس تا پایان سال هدف‌گذاری کنید و در جهت تحقق رشد این درصد حرکت کنید.

استاندار فارس همچنین خواستار ارائه حجم سرمایه‌گذاری تعاونی‌ها در سال ۱۴۰۲ در استان شد و گفت: تعاونی‌های استان می‌توانند صندوقی در قالب قرض‌الحسنه تاسیس کنند و با تزریق مبلغی به‌صورت ماهیانه، از نقدینگی آن در راستای ارتقا و بهبود فعالیت‌ها و اقدامات خود استفاده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.