معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: از ۱۵ اسفند تا پایان دوازدهم فروردین۵۲ واحد اقامتی متخلف به دلیل تخلفات و عدم توجه به اخطار بازرسان پلمب شد.

یوسف بیدخوری معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی با بیان اینکه از ۱۵ اسفند ماه پارسال تا پایان دوازدهم فروردین این ماه ۵۲ واحد اقامتی متخلف به دلیل تخلفات محرز و عدم توجه به اخطار بازرسان مهر و موم شده است، گفت: براساس نظارت‌های انجام شده در تعطیلات نوروزی هزار و ۳۱۴ مورد تذکر کتبی و اخطار صادر و به ۱۱۷ شکایت رسیدگی و ۵۲ مورد مهر و موم واحد متخلف انجام شده است.

او افزود: در ایام تعطیلات نوروز امسال حدود سه هزار و ۴۰۰ بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری استان انجام شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی ادامه داد: بازدید‌های نظارتی از تأسیسات گردشگری استان از اوایل اسفند ماه پارسال آغاز شد و در مرحله اول تمام تأسیسات گردشگری استان مورد بازدید قرار گرفت و نواقص و اشکالات برای بر طرف کردن به مدیران مجموعه‌ها اعلام شد.

بیدخوری بیان کرد: در مرحله دوم نظارت که از ۱۵ اسفند آغاز شد، روند خدمات رسانی به زائران و مسافران ارزیابی و نظارت شد و به واحد‌هایی که به ضوابط مربوطه در هر کدام از تأسیسات گردشگری بی‌توجهی کرده بودند اخطار و تذکر داده شد.

او تصریح کرد: بازرسان در محل قرارگاه خدمات سفر شهرستان مشهد به صورت شبانه‌روزی فعال بودند و به محض دریافت شکایت حضوری یا تلفنی از طریق سامانه ۳۷۰۴۵-۰۵۱ بلافاصله به محل مراجعه و از تضییع حقوق مسافران جلوگیری می‌شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.