۱۵۸ واحد صنفی متخلف در اجرای طرح نظارت بر واحد‌های صنفی مازندران در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان پلمب شدند.

سرهنگ سید موسی حسینی جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: به منظور پیشگیری از تخلفات صنفی و حفظ حرمت ماه مبارک رمضان طرح تشدید نظارت بر واحد‌های صنفی در سطح استان به اجرا در آمد.

او افزود: در این طرح که از ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۱ تا پایان ایام نوروز در سطح استان به اجرا در آمد ماموران اداره نظارت براماکن عمومی استان و شهرستان‌های تابعه از همه اماکن رفاهی و پذیرایی، مجتمع‌های تفریحی و توریستی، پوشاک و عرضه کننده خدمات عمومی مرتبط با این طرح بازدید کردند.

سرهنگ حسینی گفت: در اجرای این طرح و به منظور پیشگیری از تخلفات صنفی در ماه مبارک رمضان و ایام نوروزی از ۱۶۶۹ واحد صنفی در استان بازدید شد.

او از پلمب ۶۰ واحد صنفی در این طرح خبر داد و افزود: به ۳۴ واحد صنفی اخطار پلمب داده شد، به ۱۹۵ واحد صنفی تذکر داده شد و از متصدیان ۲۰۶ واحد صنفی تعهد اخذ شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به معرفی ۸ نفر از متصدیان واحد‌های صنفی متخلف به مرجع قضائی از اجرای طرح ناظر ۲ و نظارت بر واحد‌های صنفی در موضوع ناهنجاری‌های اجتماعی نیز خبر داد و گفت: در اجرای این طرح نیز ضمن احظار و بازدید‌های انجام شده از متصدیان ۶۱۹ واحد صنفی تعهد اخذ شد.

او از پلمب ۹۸ واحد صنفی در این طرح نیز خبر داد و افزود: متصدیان ۲۴ واحد صنفی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.