افزون بر ۱۸ هزار مسافر نوروزی از امکانات رفاهی آموزش و پرورش شاهرود بهره‌مند شدند

کارشناس مسوول تعاون و رفاه اداره آموزش و پرورش شاهرود گفت: ۱۸ هزار و ۲۶۳ مسافر نوروزی، از امکانات آموزش و پرورش در مراکز رفاهی، مدارس و خانه‌های معلم بهره‌مند شده اند.

رضوانی اظهار کرد: چهار هزار و ۵۳۱ خانوار از ابتدای اجرای طرح نوروزی تاکنون از امکانات رفاهی آموزش و پرورش شاهرود به منظور اسکان موقت بهره بردند.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۷۴۰ خانوار معادل سه هزار و ۲۸ نفر از مراکز رفاهی و خانه‌های معلم استفاده کردند، افزود: مدارس این شهرستان نیز میزبان سه هزار و ۷۹۱ خانوار به تعداد ۱۵ هزار و ۲۳۵ نفر در نوروز امسال بودند.

کارشناس مسوول تعاون و رفاه اداره آموزش و پرورش شاهرود ابراز کرد: ۴۲ مدرسه با ۳۸۷ کلاس برای اسکان مسافران نوروزی با امکاناتی شامل یخچال و تلویزیون تجهیز شد و در اختیار آنها قرار گرفت و ۲۱ نمازخانه مدارس نیز برای اسکان اضطراری مسافران مجهز شد.

رضوانی با اشاره به اینکه پذیرش مسافران تا ۱۴ فروردین‌ انجام شد، اضافه کرد: از مجموع ۱۸ هزار و ۲۶۳ مسافر پذیرش شده در مراکز اقامتی، ۶ هزار و ۳۹۰ مسافر غیرشاغل فرهنگی بودند.

وی با بیان اینکه ۴۰ سوئیت با ۱۶۵ تخت در مراکز رفاهی و خانه‌های معلم در اختیار مسافران قرار گرفت، افزود: ۲ پایگاه در ورودی‌های شهر از سمت تهران و مشهد به شاهرود کار پذیرش مسافران نوروزی را انجام می‌دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.