مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان سمنان گفت: استقبال فرهنگیان از طرح اسکان نوروزی ۱۴۰۲ در مدارس استان نسبت به سال گذشته ۱۷ درصد افزایش یافت.

خالقی گفت: امسال با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته و فعالیت سامانه اسکان فرهنگیان، فرآیند پذیرش مسافران نوروزی با اقبال خوبی مواجه بوده است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان اظهار کرد: تا ظهر امروز (سه‌شنبه) ۶۷ هزار و ۷۲۴ مسافر نوروزی در قالب ۱۵ هزار و ۱۲۰ خانوار در مراکز اسکان آموزش‌ و پرورش استان حضور یافته‌اند.

وی درباره شهرستان‌های دارای بیشترین شمار استقبال از طرح اسکان فرهنگیان در استان سمنان گفت: شاهرود با ۱۸ هزار و ۴۰۲ نفر، سمنان با ۱۳ هزار و ۶۵ نفر و دامغان با ۱۱ هزار ۶۱۱ نفر به ترتیب بیشترین شمار پذیرش مسافران را در طرح اسکان نوروزی فرهنگیان داشتند.

خالقی با قدردانی از همکاری تمامی کارکنان ستاد اسکان فرهنگیان در استان سمنان افزود: همکاران آموزش و پرورش به طور شبانه‌روزی خود را وقف ستاد اسکان کرده بودند تا بتوانند شرایط مساعدتری برای رفاه حال مسافران نوروزی فراهم کنند.

وی یادآور شد: در نوروز ۱۴۰۲، ۱۷۴ مدرسه در قالب یک هزار و ۵۲۹ کلاس درس روزانه ظرفیت هفت هزار و ۷۸۰ نفر مسافر برای میهمانان نوروزی آماده شده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.