پایگاه اطلاعرسانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان (وبدا) اعلام کرد: از زمان آغاز به کار سامانه ۴۴۰۱ تاکنون کارشناسان پاسخگوی بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ تماس بوده اند.
این مرکز پاسخگویی تلفنی به ابتکار روابط عمومی این دانشگاه و به عنوان خدمتی نوین آماده ارائه خدمات راهنمایی مردم و مسافران در حوزه بهداشت و درمان است.
کارشناسان سامانه ۴۴۰۱ دانشگاه علوم پزشکی گیلان از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب پاسخگوی تلفنی سوالات و خواستههای مردم در زمینه درمان، دارو، بهداشت، آموزش و … هستند.
هدایت و راهنمایی مردم در حوزه سلامت و پاسخگویی به سوالات و درخواستهای آنان از بسیاری از سردرگمیها و مراجعات غیرضروری به مراکز جلوگیری میکند.
در زمان اوج گیری بحران کرونا و لزوم اجرای طرح واکسیناسیون در کشور، سامانه پاسخگویی تلفنی واکسیناسیون با شماره ۴۴۰۱ در گیلان راه اندازی شده و مورد استقبال بسیار گسترده مردم قرار گرفته بود.