برگزاری مسابقه قرآنی مجازی در همدان

مسئول اجرایی مکتب امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف همدان گفت: شانزدهمین دوره مسابقه مجازی قرآن کریم با عنوان مسابقه «قرآن صاعد» به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

حجت‌الله کریم پور افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند با ورود به لینک AmoozeshmajaziMaktab@ در پیام‌رسان ایتا، ابتدا منبع مربوط به مسابقه که یک فایل صوتی است را دریافت کرده و پس از گوش کردن به آن با ورود به لینک مشخص شده در کانال، پاسخ پرسش‌ها را انتخاب و ارسال کنند.

او تاکید کرد: آخرین مهلت پاسخگویی و شرکت در مسابقه تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه، ۲۰ فروردین‌ماه است. برای برندگان این مسابقه حداقل ۳۰ جایزه برای ۳۰ نفر در نظر گرفته شده که به قید قرعه در بین کسانی که پاسخ درست داده‌اند اهدا خواهد شد.

مسئول اجرایی مکتب امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف همدان تصریح کرد: پخش گزارش جلسات خانگی مکتب امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف از شبکه همدان قبل از افطار، پخش گزارش مفصل برنامه‌های مکتب امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف از شبکه امید، برنامه جزء‌خوانی در برخی جلسات ۱۷۰گانه و آموزش مجازی قرآن کریم در کانال ایتا از جمله برنامه‌های مکتب امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف در ایام ماه مبارک رمضان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.